Laudrup Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Da var vi på nett igjen, ein kompiss av meg har tetta lekasjen menst eg er på jobb, det er jaggu luksus!! Sånn det skal væra Kunne ønske E30'n min blei ferdig til å brukes litt på bane i løpet av sommeren også, men det skal vel holde hardt med alt jeg strir med om dagen.
|Ole| Skrevet Mai 17, 2012 Forfatter Skrevet Mai 17, 2012 Da var vi på nett igjen, ein kompiss av meg har tetta lekasjen menst eg er på jobb, det er jaggu luksus!! Sånn det skal væra Kunne ønske E30'n min blei ferdig til å brukes litt på bane i løpet av sommeren også, men det skal vel holde hardt med alt jeg strir med om dagen. Berre å stå på også håper du på det beste Hastverk er lastverk vettu Fekk eit hyggleg bilde når eg var på jobb ikveld, litt kjedelig att vi ikkje får tid å lakke heile bilen før våler men mørk lilla står no til svart
ZhilleN Skrevet Mai 17, 2012 Skrevet Mai 17, 2012 Denne tror jeg blir heftig, med tanke på fargekombo osv Gleder meg til og se resten
|Ole| Skrevet Mai 18, 2012 Forfatter Skrevet Mai 18, 2012 Denne tror jeg blir heftig, med tanke på fargekombo osv Gleder meg til og se resten Ja eg håper det, berre så synd att eg ikkje får den heilsvart før Våler men det kjem til Juli treffet
|Ole| Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Kjenner eg gleder meg noke sinnsjukt ! Eg også, mapping mandag Har tatt vekk olje kjøler sånn midlertidig da eg ikkje får slangene tett, setter "Jaws" på saken
|Ole| Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Sliter med og få tetta olje lekasje inn på adapter til olje kjøler, er alu adapter med an koblinger...tenkte eg skulle prøve med loctite imorra. Nokon som har andre tips?
Laudrup Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Sliter med og få tetta olje lekasje inn på adapter til olje kjøler, er alu adapter med an koblinger...tenkte eg skulle prøve med loctite imorra.Nokon som har andre tips? AN-koblinger pleier å være veldig sikkert. Så høres ut som det er feil gjenger eller størrelse, kanskje en av endene er i tommer.
|Ole| Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Sjølve an koblingen er tett, det er nippelen inn på adapteret som er problemet, er samme nippel på begge slangene, eine er tett...
Laudrup Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Sjølve an koblingen er tett, det er nippelen inn på adapteret som er problemet, er samme nippel på begge slangene, eine er tett... Aha. Er det mere trykk på den ene da kanskje.
|Ole| Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Sjølve an koblingen er tett, det er nippelen inn på adapteret som er problemet, er samme nippel på begge slangene, eine er tett... Aha. Er det mere trykk på den ene da kanskje. Det skal ikkje det vere...
Bmweee Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 pressa slanger? i så fall sikkert feil pressing kanskje..
|Ole| Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 pressa slanger? i så fall sikkert feil pressing kanskje.. Nope, er fra nippelen det lekker...overgangen fra adapteret til slangen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå