Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Da var vi på nett igjen, ein kompiss av meg har tetta lekasjen menst eg er på jobb, det er jaggu luksus!! :)

Sånn det skal væra :) Kunne ønske E30'n min blei ferdig til å brukes litt på bane i løpet av sommeren også, men det skal vel holde hardt med alt jeg strir med om dagen.

Skrevet
Da var vi på nett igjen, ein kompiss av meg har tetta lekasjen menst eg er på jobb, det er jaggu luksus!! :)

Sånn det skal væra :) Kunne ønske E30'n min blei ferdig til å brukes litt på bane i løpet av sommeren også, men det skal vel holde hardt med alt jeg strir med om dagen.

Berre å stå på også håper du på det beste ;) Hastverk er lastverk vettu :)

Fekk eit hyggleg bilde når eg var på jobb ikveld, litt kjedelig att vi ikkje får tid å lakke heile bilen før våler men mørk lilla står no til svart ;)

578142_10151718644795244_812260243_24170622_1900108657_n.jpg

Skrevet
Denne tror jeg blir heftig, med tanke på fargekombo osv :D

Gleder meg til og se resten ;)

Ja eg håper det, berre så synd att eg ikkje får den heilsvart før Våler men det kjem til Juli treffet :)

Skrevet
Kjenner eg gleder meg noke sinnsjukt !

Eg også, mapping mandag :)

Har tatt vekk olje kjøler sånn midlertidig da eg ikkje får slangene tett, setter "Jaws" på saken :P

Skrevet

Sliter med og få tetta olje lekasje inn på adapter til olje kjøler, er alu adapter med an koblinger...tenkte eg skulle prøve med loctite imorra.

Nokon som har andre tips?

Skrevet
Sliter med og få tetta olje lekasje inn på adapter til olje kjøler, er alu adapter med an koblinger...tenkte eg skulle prøve med loctite imorra.

Nokon som har andre tips?

AN-koblinger pleier å være veldig sikkert. Så høres ut som det er feil gjenger eller størrelse, kanskje en av endene er i tommer.

Skrevet

Sjølve an koblingen er tett, det er nippelen inn på adapteret som er problemet, er samme nippel på begge slangene, eine er tett...

Skrevet
Sjølve an koblingen er tett, det er nippelen inn på adapteret som er problemet, er samme nippel på begge slangene, eine er tett...

Aha. Er det mere trykk på den ene da kanskje.

Skrevet

Aha. Er det mere trykk på den ene da kanskje.

Det skal ikkje det vere...

Skrevet
pressa slanger? i så fall sikkert feil pressing kanskje..

Nope, er fra nippelen det lekker...overgangen fra adapteret til slangen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...