Christer Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Gjengetape ? I i tillfelle har jeg ei sånn plate men an koblinger som er ubrukt som jeg kan ta med opp til helga ?
|Ole| Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Gjengetape ? I i tillfelle har jeg ei sånn plate men an koblinger som er ubrukt som jeg kan ta med opp til helga ? Tenkte eg skulle prøve med gjengetape imorra Godt å vite i tilfelle
Christer Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Bare si i fra, hvis ikke da må du vel evt bare sette oljefilteret rett på blokka uten plata
|Ole| Skrevet Mai 19, 2012 Forfatter Skrevet Mai 19, 2012 Bare si i fra, hvis ikke da må du vel evt bare sette oljefilteret rett på blokka uten plata Motoren står uten kjøler no, måtte få den heit igår så eg fekk ettertrekke toppen Veit ikkje om eg tør å kjøre uten olje kjøler altso
Christer Skrevet Mai 19, 2012 Skrevet Mai 19, 2012 Må jo bare ikke presse så lenge av ganga og ha god kjøling av vannet, men klart best med kjøling
|Ole| Skrevet Mai 20, 2012 Forfatter Skrevet Mai 20, 2012 Yo folkens, ikveld er siste rest av klargjering til benken imorra! Einaste som er gjort i forhold til ifjord effekt messsig er større dyser pga overgang til E85 i løpet av sommeren, har skifta fra 2.5 bakpotte til 3.5" også skal eg justere litt løft på kammen ikveld i håp om og få litt ekstra hk. Er egentlig berre mapping av bensin som skjer imorra men håpar på og få bittelitt meir effekt på desse småtinga Ønsk meg og motoren lykke til
HypeTraxX Skrevet Mai 20, 2012 Skrevet Mai 20, 2012 Takker folkens, følelsen er ubeksriveleg E30tic: Ja såg du hadde fått deg nokon strafferunder, kondolerer! Håper eg slippe dette! Hype: Jadda, blir no start på deg no ein av dei nermaste dagene vel? Jeg har hatt oppstart nå ja! Men så skjedde det noe uventa... (Ta det heller i tråden min) Ser det er framgang her ja, tøøft!
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Takker folkens men han som skulle mappe ringte meg igår kveld å spurte fint om vi kunne utsette mappinga for han hadde ein bil i benken som han ikkje blei ferdig med. Så mappinga er ikkje før Onsdag Det var litt godt, da kunne jo eg legge meg litt tidlegere igår
Dirty Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hehe du er akkuratt som meg, bilen er klar Timer før avreise Egentlig en dårlig vane har jeg funnet ut hehehe lykketil
Laudrup Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hehe du er akkuratt som meg, bilen er klar Timer før avreiseEgentlig en dårlig vane har jeg funnet ut hehehe lykketil Blir som regel sånn. Hvert fall når man er avhengige av andre, som de fleste er
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Hehe du er akkuratt som meg, bilen er klar Timer før avreiseEgentlig en dårlig vane har jeg funnet ut hehehe lykketil Blir som regel sånn. Hvert fall når man er avhengige av andre, som de fleste er Hehe, stemmer Blir nokk litt skruing til helga også Får berre håpe alt holder
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Bevis på oppstart http://www.youtube.com/watch?v=7_s1pKCj ... e=youtu.be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå