Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Lykke til :)

Takk takk, skal du på våler? :)

Nå er det like før M20`n leverer den fineste musikk! :D

Ja eg håper det blir fin musikk, eg trudde ikkje eg skulle få til finere lyd enn i fjord men i år er den faktisk HEILT RÅ. Litt skeptisk på om eg kjem innanfor DB krava på Gatebil men den tid den sorg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Takk takk, skal du på våler? :)

Nå er det like før M20`n leverer den fineste musikk! :D

Ja eg håper det blir fin musikk, eg trudde ikkje eg skulle få til finere lyd enn i fjord men i år er den faktisk HEILT RÅ. Litt skeptisk på om eg kjem innanfor DB krava på Gatebil men den tid den sorg :)

Det høres lovende ut! :) Jeg har alltid med en ekstra lyddemper på gatebil, blir det problemer så kan du bare komme bort. Ligger på 99,5db selv :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ta "service" vogna å stappe den full med E30 deler og ha dele salg til gutta boys på Gatebil treffet! Hehe :lol:

Gleder meg virkelig til å se denne bilen ligge på sladd altså :P

Hehe, ta med driv akslinger :D Det har eg lite av, har vel kunn ein eller 2 bak akslinger også...veit ikkje kor lenge dette drivverket mitt holder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer å ta "service" vogna å stappe den full med E30 deler og ha dele salg til gutta boys på Gatebil treffet! Hehe :lol:

Gleder meg virkelig til å se denne bilen ligge på sladd altså :P

gjør det! jeg trenger garantert noe med min flaks, :lol:

Æ har med 4 stk stikkakslinger Ole så det burde holde :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, skal vurdere det! ;)

Jeg har jo et sett ekstra med stikk akslinger ja. Eller et til da hvis man regner med til en liten sveisa 320 diff jeg har. Har jo 4 differ til overs :P Skive bremser rundt om fra 325 og 318is med greenstuff klosser. Har masse sånne slite deler liggenes! Hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg trur eg har 2 ekstra stikkakslinger liggende...dei står vel fast i ein bakstilling...skikkeleg kjekt å dele når det ikkje står på bil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er bilen 99.9% klar for Gatebil, mapping igjen no og litt små stasj som vask og montering av fangere og panser.

Alt står på mappinga imorra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...