Kristian H. Foss Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Nå er det like før M20`n leverer den fineste musikk!
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Lykke til Takk takk, skal du på våler? Nå er det like før M20`n leverer den fineste musikk! Ja eg håper det blir fin musikk, eg trudde ikkje eg skulle få til finere lyd enn i fjord men i år er den faktisk HEILT RÅ. Litt skeptisk på om eg kjem innanfor DB krava på Gatebil men den tid den sorg
Kristian H. Foss Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Lykke til Takk takk, skal du på våler? Nå er det like før M20`n leverer den fineste musikk! Ja eg håper det blir fin musikk, eg trudde ikkje eg skulle få til finere lyd enn i fjord men i år er den faktisk HEILT RÅ. Litt skeptisk på om eg kjem innanfor DB krava på Gatebil men den tid den sorg Det høres lovende ut! Jeg har alltid med en ekstra lyddemper på gatebil, blir det problemer så kan du bare komme bort. Ligger på 99,5db selv
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Takker for det, eg elsker "Gatebil miljøet". Alle er så hjelpsomme Eg har nokon triks om den ikkje skulle gå igjennom
HypeTraxX Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Jeg vurderer å ta "service" vogna å stappe den full med E30 deler og ha dele salg til gutta boys på Gatebil treffet! Hehe Gleder meg virkelig til å se denne bilen ligge på sladd altså
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Jeg vurderer å ta "service" vogna å stappe den full med E30 deler og ha dele salg til gutta boys på Gatebil treffet! Hehe Gleder meg virkelig til å se denne bilen ligge på sladd altså Hehe, ta med driv akslinger Det har eg lite av, har vel kunn ein eller 2 bak akslinger også...veit ikkje kor lenge dette drivverket mitt holder
Dirty Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Jeg vurderer å ta "service" vogna å stappe den full med E30 deler og ha dele salg til gutta boys på Gatebil treffet! Hehe Gleder meg virkelig til å se denne bilen ligge på sladd altså gjør det! jeg trenger garantert noe med min flaks, Æ har med 4 stk stikkakslinger Ole så det burde holde
HypeTraxX Skrevet Mai 21, 2012 Skrevet Mai 21, 2012 Hehe, skal vurdere det! Jeg har jo et sett ekstra med stikk akslinger ja. Eller et til da hvis man regner med til en liten sveisa 320 diff jeg har. Har jo 4 differ til overs Skive bremser rundt om fra 325 og 318is med greenstuff klosser. Har masse sånne slite deler liggenes! Hehe
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Hehe, eg trur eg har 2 ekstra stikkakslinger liggende...dei står vel fast i ein bakstilling...skikkeleg kjekt å dele når det ikkje står på bil
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Hehe du får låne av meg hvis de ryker Igjen, eg elska Gatebil miljøet
|Ole| Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Det er vel heller bmw miljøet Eg synst det virker som om dei fleste "bilmerke miljøa" er på denne måten
|Ole| Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Da er bilen 99.9% klar for Gatebil, mapping igjen no og litt små stasj som vask og montering av fangere og panser. Alt står på mappinga imorra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå