Rayman Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Er så misunnelig på folk som er klar å skal på gatebil Lykke til me mappinga da å ta helt av på gatebil
|Ole| Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Er så misunnelig på folk som er klar å skal på gatebil Lykke til me mappinga da å ta helt av på gatebil Ehm, med det bygget ditt så trenge du iallefall ikkje og vere misunneleg på meg!! Takker for det!! Og eg kan love deg att det blir full gass om alt går som eg vil i benken, eg har egentlig lovd meg sjølv att eg ikkje skal holde igjen på noko denne helga
Rayman Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Det er bra, la røyken strømme på! Men pass på sandfellene er stygge på våler.
|Ole| Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Skrevet Mai 22, 2012 Det er bra, la røyken strømme på! Men pass på sandfellene er stygge på våler. Skal prøve på det du, mangler pr no brekk men håper på og få den i før eg reise, slite med nokon gjenger i eine kanalen. Meina med stygge? Velterisken er høg?
ehrnst Skrevet Mai 22, 2012 Skrevet Mai 22, 2012 Våler har kjipe sandfeller ja. Mye sand. Hold deg unna eller kjør rett fram
|Ole| Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Våler har kjipe sandfeller ja. Mye sand. Hold deg unna eller kjør rett fram hehe, takker for tips Klar for mappings film http://www.youtube.com/watch?v=L3Ejt76-ZoA
|Ole| Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Jeppers, omtrent samme effekt som ifjord...bremsa 450whp på 5500rpm og 600wnm på samme trykket. Måtte gje oss der da kjølevatnet spruta, systemet var fullt i luft Uansett, var å testa bilen ikveld...HERREGUD, desse hestene er mykje meir effektive enn dei eg hadde i fjord, responsen er heilt vill...4 gir og hjulspinn er NULL stress ved gasspådrag rett fram, fekk ikkje testa 5 men trur ikkje det skal vere problem Gatebil BLIIIIR!!
Laudrup Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 Grattis Meget bra. Hjulspinn på 4.gir tar vi med oss
M|Fjeld Skrevet Mai 23, 2012 Skrevet Mai 23, 2012 NICE! Gratulerer! Hmm.. vil også spinne på 4.gir, får gjøre noe drastisk med bilen til vintern da den såvidt slipper på første!
|Ole| Skrevet Mai 24, 2012 Forfatter Skrevet Mai 24, 2012 Grattis Meget bra. Hjulspinn på 4.gir tar vi med oss NICE! Gratulerer! Hmm.. vil også spinne på 4.gir, får gjøre noe drastisk med bilen til vintern da den såvidt slipper på første! Eg hadde aldri forventa ein sånn respons med denne turboen faktisk, RFS Performance i Sogndal/Kaupanger som bremsa bilen og effekten funker mykje bedre enn i fjord. Dette har jo så klart med att eg har nytt understell å gjer osv men denne karen kan det han drive med! http://www.facebook.com/pages/RFS-Perfo ... 0923695272
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå