Gravstein Skrevet Mai 24, 2012 Skrevet Mai 24, 2012 På vei til mapping, og vi var seint i rute også... Ikke så lett å flytte runt på "dyno benkene i 24c, ble litt hett kan man si Var ganske sjuk lyd bak bilen under "pullene med nesten 2bar i ladetrykk Alt i alt en kjempe spennende dag !
|Ole| Skrevet Mai 28, 2012 Forfatter Skrevet Mai 28, 2012 Papirer har eg ikkje enda, blir ikkje før eg skal benke på nytt Trigger feil og litt kjøleproblem Har vert på våler i helga, har kjørt ein del med kjøle problem Fredag og Lørdag men dette ordna seg Søndagen, HERREGUD så morro det er Vist nokon har bilder eller film vil eg ha!!
Gravstein Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 No snakka vi røyk utvikling Var sjukt artig å sitte på vertfall
ehrnst Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 Ser ut til å gå friskt. Noen kjøleproblemer i varmen?
Gravstein Skrevet Mai 28, 2012 Skrevet Mai 28, 2012 I følge datasprutet var vi oppe i 96c på det varmeste på lørdagen, men tror den var litt over det. Dreiv å spruta vann fra ekspansjonstanken, var bare lokket som ikke holdt på trykket. Men tror de fleste sleit med varmen i helga, var sjukt varmt da
|Ole| Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Ser ut til å gå friskt. Noen kjøleproblemer i varmen? Såg ut til å ordne seg når vi fekk skrudd ein plastpose i lokket på Søndagen, da var det konstant full kjør No ser eg fram til Juli 1 på agenda er rydding av bil, montering av hydr brekk og lakkering av bil
|Ole| Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 Vurdere og å legge ut ein uredigert GO pro film her men er litt usikker siden den skal vere med i ein sammendrags film fra Våler i helga...
|Ole| Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Skrevet Mai 29, 2012 fy bilen spinner joo Hehe, jepp Her er eit bevis om dykk får sett den da http://www.facebook.com/photo.php?v=2195853993498
|Ole| Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Har da for første gang fått min bimmers-rape av ein eller anna, sikkert glømt å logge av Stod plutsleg att tråden skulle legges ned og greier Iallefall, lasta opp 3 klipp med middelmådig kvalitet fra Gatebil Våler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå