|Ole| Skrevet Mai 30, 2012 Forfatter Skrevet Mai 30, 2012 Gromt Legg ut GoPro film!! Takker for det, eg trur ikkje eg legge ut GoPro film...Er så mykje dødtid, venter heller til dei er redigert tenker eg
HypeTraxX Skrevet Mai 30, 2012 Skrevet Mai 30, 2012 Jeg tror de hestene der fungerer bedre enn de i fjord, ja !? Hehe Artig å skli rundt på bana sånn
|Ole| Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Jeg tror de hestene der fungerer bedre enn de i fjord, ja !? Hehe Artig å skli rundt på bana sånn Ja no funker det, mangler over 1000rpm da sprutet registrere trigger støy. Dette blir utbedra før Skogen i Juli, da blir det også bedre kjøring ved hjelp av hydraulisk håndbrekk
|Ole| Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Liten teaser, skulle ta ein liten Go Pro film igår men så gjekk cam`t tomt for batteri... Her høyre man tydleg att eg mangler RPM http://www.youtube.com/watch?v=JBkVnfZXK6s
|Ole| Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 I denne har eg m20 motor med e36 m3 kasse, 618 trykkplate og 4 pucka lamell... Bruker E36 slavesylinder, denne har riktig lengde. Problemet mitt er att når eg trykker clutchen heilt i bånn så får eg vibrering i pedal og lyd fra kassa/clutchen ein plass...nokon som har vert borti dette før? Takk på forhånd. ( kopierte rett fra teknisk tråden )
Christer Skrevet Mai 31, 2012 Skrevet Mai 31, 2012 Trur du trykker den for langt inn, hva med å justere ut stopperen litt å se da ?
|Ole| Skrevet Mai 31, 2012 Forfatter Skrevet Mai 31, 2012 Trur du trykker den for langt inn, hva med å justere ut stopperen litt å se da ? Skal sjå litt på det ved neste fri dag, takker for tips iallefall Skal gjere eit enkelt tiltak ved å space litt på boltene til slaven å sjå om det hjelper
Pedi Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Trur du trykker den for langt inn, hva med å justere ut stopperen litt å se da ? Ta å skru ut slaven, og kontrollmål avstandene - og vips så vet en om en trykker den for langt inn...
|Ole| Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Skrevet Juni 1, 2012 Du får stadig mere kubikk Hehe, jepp Når alle andre skrive 2.8 med samme oppsett som meg så gjer eg og det BTW, slutt å heng deg opp i bagatella
SpiderPig Skrevet Juni 1, 2012 Skrevet Juni 1, 2012 Du får stadig mere kubikk Hehe, jepp Når alle andre skrive 2.8 med samme oppsett som meg så gjer eg og det BTW, slutt å heng deg opp i bagatella Reagerte bare litt på at du gikk fra 2.7 til 2.75 til 2.8
|Ole| Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Skrevet Juni 2, 2012 Du får stadig mere kubikk Hehe, jepp Når alle andre skrive 2.8 med samme oppsett som meg så gjer eg og det BTW, slutt å heng deg opp i bagatella Reagerte bare litt på at du gikk fra 2.7 til 2.75 til 2.8 2.7 til 2.75 var pga ny info fra forrige eiger
|Ole| Skrevet Juni 3, 2012 Forfatter Skrevet Juni 3, 2012 Takk til Petrolhead media som har laga film for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå