Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Hvilken avstand har du på triggeren nå?

Usikker, har ikkje målt :)

Kan måle vist du vil? :)

Godt det ordna seg, ser virkelig frem til å se denne i aksjon på julitreffet! :D

Mvh Kristian.

Kjekt å høyre, blir morro det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va mest forveten, eller greitt å vite at det er riktig for din egen del, eg husker ikkje målet i hodet, men vet det er en "toleranse" på det, er jo ganske god klaring på di bolt hullene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va mest forveten, eller greitt å vite at det er riktig for din egen del, eg husker ikkje målet i hodet, men vet det er en "toleranse" på det, er jo ganske god klaring på di bolt hullene

Har logga via sprutet og alt ser greit ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice film det der! :) Bra redigert, du som har klippa sammen?

Takker :) Nei er nokk ikkje meg, er så heldig att eg er blitt kjent med ein på 18 og ein på 17 som ville prøve seg på redigering. Noko eg synst dei får til. Vi sponsa tur og øl på dei når vi skal på Gatebil osv, så er dei med å filmer osv :)

Stikk innom her: http://www.facebook.com/PetrolheadMedia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! Det synest jeg er bra gjort :)

Ja det er viktig å ta vare på sånne ildsjeler, har jobba mykje med bil miljøet sjølv og veit att det er kjedelig om man ikkje får noko igjen for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ka som har skjedd no då? Litt hastearbeid før e30meet??

Lekasje på simring så må bytte vettu :)

Blir rimeleg fort tomt vist man gjer faen og den gjer heilt etter :P

Eg har ingen planer om E30 Meet :(

Også legger eg til ein liten mobil film der ein ukjent E30 spinne litt på 3 og 4 gir ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan også oppdatere med att eg har nesten brukt ein lamell til no, kjedelige greier men trur den holder Juli treffet...Orka ikkje meir clutch greier snart :P

Ellers var svinghjulet laust, har hørt på ein lyd når den har stått på tomgang i det siste så har ikkje kjørt noko...Svinghjulet var grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

va voldsomt te clutch du bruker då ? :P kan slaven ve for lang enda ? den som stod på motoren min funker heilt fint enda - å den har fått kjørt seg i 2 og 3 gir i massevis i de siste ;) so må ve nåkke meir gale hos deg vell ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slaven E36 M3, den skal no passe når man bruker M3 kassa :)

Blir vel alt for dyr clutch til neste år tenker eg :)

Eg bruker stort sett 3 og 4 gir så får no kjørt seg litt, har ein misstanke om att plata ikkje klare effekten...

EDIT: Har ikkje slura ettersom eg har fått med meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...