///Magnusrc Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Venter spent på bilder etter lakkeringa! Enig med Tare! Sagt det før og sier det igjen, rå bil !
|Ole| Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Skrevet Juli 1, 2012 Venter spent på bilder etter lakkeringa! Enig med Tare! Sagt det før og sier det igjen, rå bil ! Desverre blei lakkeringa utsatt pga problemet som kom no, planen var å maskere igår men det blei aldri nokke av pga det eg trur er deffekt starter. Blir nokk ei veke til lakkering no Men takker igjen
|Ole| Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Oppdatering, tok ut kassa idag. Av alle ting så har utløyser armen tatt i trykkplata og når eg tok ut slavesylinder datt armen til slaven nedi kassa
|Ole| Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Skrevet Juli 3, 2012 Da går motor rundt ved hjelp av starter igjen, var utløyserlageret som hadde vridd seg ut av "stille". Imorra blir det ein liten testtur før eg endelig kan begynne å maskere å klargjere for gatebil
Gravstein Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 BTW så kan eg takke Gravstein her på forumet for myyyyykje god hjelp med denne bilen, fyren er genial Genial kor ? Berre kjekt å vere med
|Ole| Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Bra det ordna seg! Takker for det, da blir det montering av brekket i kveld og lakking lørdag
|Ole| Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Har seff glømt å ta bilder idag. Kjedelig skriftleg oppdatering så kjem det bilder imorra. Hydraulisk håndbrekk er montert og den funker, har ikkje fått testa den på vei enda men ser lovande ut. Felgene er blitt orange og bilen blir maskert imorra, Lørdag blir det lakk på bilen også!! Er i super humør om dagen :D Stay tuned
A.Ertesvåg Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Rå bil, må bli steike bra me ny farge følger med her, stå på !!
|Ole| Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Rå bil, må bli steike bra me ny farge følger med her, stå på !! Ja håper det, felgene blei ikkje så verst Litt tynn lakk så det skinne igjennom litt her og der men er banebil så eg er fornøgd Ser heilt jæ**** ut inni bilen men no er det funk før shine.... Iallefall blei brekket plassert 100% rett for meg, faktisk der girstanga står til vanleg
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Best du kjører frikst neste helg!! Har akkurat handla enda mere kamerautstyr, og er klar til å skyte bilder av bilen din
|Ole| Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Best du kjører frikst neste helg!! Har akkurat handla enda mere kamerautstyr, og er klar til å skyte bilder av bilen din Høyrest veldig bra ut!! Skal prøve så godt eg kan
|Ole| Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Bilen ferdig Må ha meg nokon felga med mindre eiker, ellers er eg SUPER fornøgd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå