|Ole| Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Jeg syntes detta blei Freesht Mister! *La den være pen ei uke til da, så du kan ha fine minner fra Gatebil til helga som kommer! Takker, jada skal prøve på det du Har fått litt pryl no og bakfanger ser ikkje like bra ut men måtte ha ein skikkeleg general prøve før treffet Fant ut idag att eg har kjørt rundt på 0.8 i trykk da det var ein mutter som hadde løsna inni wg Testa ein liten tur idag, FULL funk igjen
|Ole| Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Skrevet Juli 10, 2012 Siste innspurt, fant trykk lekasje idag også...eine slangeklemma var ikkje skrudd til Sånn er det når man blir litt for ivrig. Ellers begynne magen og bli uroleg i forhold til nytt understell og lange svinger + hydraulisk håndbrekk, har ikkje brukt brekk på anna enn snø og våt asfalt....ubehag
Morstan Skrevet Juli 11, 2012 Skrevet Juli 11, 2012 Ble driiiiit bra:D flott bil, synd jeg ikke får sett denne på rudskogen nå:/
Lex-Talionis Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Jeppers, omtrent samme effekt som ifjord...bremsa 450whp på 5500rpm og 600wnm på samme trykket. Måtte gje oss der da kjølevatnet spruta, systemet var fullt i luft Uansett, var å testa bilen ikveld...HERREGUD, desse hestene er mykje meir effektive enn dei eg hadde i fjord, responsen er heilt vill...4 gir og hjulspinn er NULL stress ved gasspådrag rett fram, fekk ikkje testa 5 men trur ikkje det skal vere problem Gatebil BLIIIIR!! Hei. Hva slags trykk kjørte du på da den bremsa 450whp og 600wnm?
Jørgen Lie Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Tok meg den lille frihet og prøvde en annen stil på de to bildene dine Si fra om jeg skal slette!
|Ole| Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Skrevet Juli 15, 2012 Takker for redigering Jørgen Oppdatering fra helga kjem imorra, orka ikkje no...Legger ved eit bilde...
|Ole| Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Skrevet Juli 16, 2012 Hei folkens, da kjem ein skriftleg oppdatering fra helga... Først kan eg begynne med att eg sikkert vant NM i snurring i helga, har vel snurra på kvar kvadratmeter av heile Skogen, sliter fortsatt litt med understellet, må skifte stabstag som Morten har nemnt her tidlegere men om det er min eller bilen sin feil att eg snurra kan vel diskuteres Beklager vist eg var i veien for nokon!! Ellers har bilen funka veldig bra heile helga bortsett fra att trigger feilen kom tilbake tidleg Fredag, fekk fiksa det når KSR hjalp meg med å file ned så eg fekk mindre avstand på trigger. No går bilen kunn på 5 sylindere, dette skjedde Søndags morgon, kjørte litt uten før eg kjørte av bana, skifta plugg å sjekka gnist og att den fekk bensin men var lite hjelp i, har ein mistanke om att plugg kabel er dårleg. Om den ikkje kjem etter eg har sett på den så frykter eg det verste, dette var jo samme sylinder som eg skifta begge vippe armer på sist... Om det er total havari på denne sylinder er vel denne og neste sesong mest sansynleg over for min del. Bilder og film kjem...
|Ole| Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Liten film fra Rudskogen, det dogga inni huset til go proen så litt dårleg kvalitet men er verdt å sjå Over igjennomsnittet kult for min del iallefall http://www.youtube.com/watch?v=8mqkwIGy4r8| EDIT: Rimeleg kult og bli avbilda på Speedhunters sine sider også!!
|Ole| Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Jeppers, omtrent samme effekt som ifjord...bremsa 450whp på 5500rpm og 600wnm på samme trykket. Måtte gje oss der da kjølevatnet spruta, systemet var fullt i luft Uansett, var å testa bilen ikveld...HERREGUD, desse hestene er mykje meir effektive enn dei eg hadde i fjord, responsen er heilt vill...4 gir og hjulspinn er NULL stress ved gasspådrag rett fram, fekk ikkje testa 5 men trur ikkje det skal vere problem Gatebil BLIIIIR!! Hei. Hva slags trykk kjørte du på da den bremsa 450whp og 600wnm? Lada 1.8 men som sagt tidlegere så er dette på blyfri og uten kam justering
Pedi Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 Liten film fra Rudskogen, Over igjennomsnittet kult for min del iallefall Stilig siste 20 sekundene når du ligger parallellt sidelengs med den riskokeren. Kult! Det hadde iallefall jeg likt hadde det vært meg som var på filmen der...
Christer Skrevet Juli 17, 2012 Skrevet Juli 17, 2012 fikk du ikke noe av når jeg sladde forbi deg hehe kul film ole:)
|Ole| Skrevet Juli 17, 2012 Forfatter Skrevet Juli 17, 2012 Pedi, det var adrenalin iallefall! Det kan eg love deg!! Christer, veit ikkje enda. Har ikkje sett igjennom alt enda Eit bilde eg fant
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå