Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Kommer bare til å angre, men det vet du vel.

Nytter ikke sitte her å si det er mindre skruing på en japsemotor:-)

Hehe, angre gjer eg nokk og den blir berre solgt om eg får riktig bud...

Ikkje spør kva som er riktig for det veit eg ikkje :P

Japse er jo katalog trim, det er det som er så fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M20 er jo kruttegod. Vi fikk vann i olja på treningen onsdag før gatebil, dro og hentet ny b25 10 på kvelden og var tilbake 12, da hadde de fått ut gamle motoren og begynt og ribbe den, monterte tilbake alt turbostæsjet, åpna ikke motoren engang.. Dro på gatebil og hamra sperra hele helga og lada 2 bar opptil flere ganger, men lada 07-07.. I gamle bilen var det 305 hjul hk, mer camber på bak dekka og mindre dekkprofil.. Denne spant vesentlig bedre selv med hele dekket nedi! :D og den motoren lever enda, har ikke skrudd en skrue på den :) tenk over det, det er ikke dårlig av en org uåpna m20 med scania turbo på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått litt mot igjen idag, bestemt meg for å dele motor imorra.

Bil står fortsatt som "vurderes solgt" men vil nokk bruke den på September treffet også, motor var meget stabil og kjølinga var 100% i helga.

Så einaste som gjekk gale var min egen feil med ein bom giring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du lei m20 bygg m50 da. med e85 kan du lett bremse 400 på org motor. 500 og med annen toppakning. da har du en lett skrudd motor uten vipper.=)

Har vurdert saken men er litt lei av å bygge no så eg beholder denne motoren til eit evt salg av heile bilen med alt, så får vi sjå kva som skjer til neste år.

Vil i powerdrift så må gjere noko drastisk med heile bilen eller kjøpe ferdig bygg av eit eller anna slag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor er strøken innvendig, fant ikkje ut før eg hadde delt motor att bolten i senter på trigger hjul hadde løsna, så ei tann feil på register. Så no skal den settes inn med loctite, topp monteres . Forhåpentlegvis går den på alle 6 når eg starter igjen, så sånn som det ser ut no sees vi på Rudskogen i September :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...