Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Ja men er kjedelige feil og siden eg ikkje fekk kjørt nokke særlig Søndagen på Gatebil, er jo da det er best å kjøre :P

Dei holder på å gå igjennom materiale, dei begynner vel redigeringa imorra tenker eg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke kjørt søndag selv, bilen magret ut. 25-40afr :o

Mvh Kristian.

Å faen, fått ordna det no da?

Når det gjelder inboard så er den kanskje litt for dårleg filma til att eg gidde å legge den ut her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Film er jo alltid gøy! :)

Lånte en innovate til å montere i enderøret. Dette skjer kun på siste par tusen rpm. Merker den ikke går som den skal. Kun testa ny pumpe, men uten endring. Får sjekke leveringsmengde og nytt filter. :)

Mvh Kristian.

Ok, du får nokk orden på det :)

Legger ut filmen men som sagt, er dårleg...Har trigger problem her også og mangler 1000-1500RPM, er SKIKKELEG irriterende att eg ikkje har fått kjørt på bane med full effekt enda :P

Håper det endre seg i September :)

BTW, ikkje le av "kjøre hanskene" mine :P Dei er faktisk j ævlig bra :P

Iallefall:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hjalp ja :)

Ja eg vil jo gjerne ha tilbakemeldinger på filmene eg legge ut og da, eller så er det LITE vits :P

Er jo ikkje vits med ein Prosjekt tråd om man ikkje får tilbakemeldinger på hverken bilder eller videoer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

word.. :) kjører jo som en helt :)
+1

Kan se at du mangler litt av den effekten som egentlig bor der, gleder meg til du får den optimal!

Mvh Kristian.

Att eg kjøre som ein helt kan no diskuterast men det kjem seg no, litt uvant med tørr asfalt og nytt understell også ingenting som stemmer med forstilling og att det altid er småting med motor som gjer att eg ikkje har full effekt. Håper alt er som det skal når eg kjem meg på Gatebil igjen iallefall :)

Uansett, super kjekt med sånne tilbakemeldinger ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...