|Ole| Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Nermer seg Teaser fra Gatebil Rudskogen no, Petrolhead media driver med siste finishen i dette øyeblikk
|Ole| Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Teaser fra Petrolhead Media er klar ( http://www.facebook.com/PetrolheadMedia )
Silverboy Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Klager konstant jeg, men den funker ikke på mobil
|Ole| Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Klager konstant jeg, men den funker ikke på mobil Hehe, har ikkje du pc? EDIT: Vist du bruker nett leser på mobilen da?
Silverboy Skrevet Juli 28, 2012 Skrevet Juli 28, 2012 Ikke med meg over alt.. Er man avhengig så er man Funket ikke via safari heller dessverre. Var noen som nevnte om en annen film at dersom det var brukt "ulovlig" musikk så ble det sperret, men da pleier det jo å bli lydløst på pc også..
|Ole| Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Petrolhead har ikkje tilgang til å opne for mobil visning enda, snakka med dei idag
|Ole| Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Hadde ein bedriten kveld på jobb igår, alt var egentlig rævva og eg hadde brukt samtlege minutt på å tenke ut ein midlertidig løysing for å stive opp banebilen sideveis bak så den krenga litt mindre og eg slapp å bruke eit og eit hjul... Når eg kom heim til dama låg ein konvolutt på bordet til meg der eg fekk beskjed om å gå på soverommet, tenkte jo mitt og såg for meg ein liten avlastning og muligens kvalitetstid i sengehalmen. Men på senga låg det ein lang pakke som skulle inneholde nokke mykje bedre, joda eit stabstag til E30`n fra Ireland Engineering!! Kvelden var redda og eg måtte nesten gje eit stabstag tilbake eit par ganger i løpet av natta EDIT: Dette var ein FØR bursdag gave
G-RACING Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Hehe..grattis med overstått godt å få stiva opp litt ja uerrhmm
Kimmit Racing Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 he he ole morten..dette var det nesten geirs grovis kvalitet over
Gravstein Skrevet August 2, 2012 Skrevet August 2, 2012 Genialt Blir med å bolta det inn når du har tid
|Ole| Skrevet August 2, 2012 Forfatter Skrevet August 2, 2012 Kjekt med tilbakemeldinger etter gammalt Genialt Blir med å bolta det inn når du har tid Greit nokk att du er god kompis og sånn men er ikkje alt du skal vere med på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå