|Ole| Skrevet August 6, 2012 Forfatter Skrevet August 6, 2012 Her har det vert stille i det siste, har fiska istedenfor. kobla av litt, idag var det påan igjen, har reingjort blokk og topp... Imorra er det tilpassing av topp pkn...Så blir vel oppstart før helga eingang
|Ole| Skrevet August 7, 2012 Forfatter Skrevet August 7, 2012 No er snart filmen fra Petrolhead Media klar. Den blir mest sansynleg siste oppdateringa mi her på bimmers, er gått lei heile greia, oppdateringer vil komme på facebook istedenfor på eiga side. EDIT: Oppdateringer vil komme her for dei som er interisert, denne er ikkje oppdatert pr dags dato men vil bli oppdatert om kort tid http://www.facebook.com/pages/Oles-verk ... 623?ref=hl
|Ole| Skrevet August 13, 2012 Forfatter Skrevet August 13, 2012 Full film fra Gatebil Juli er ferdig Dette blir også siste oppdateringa her, iallefall på ei stund.
Kristian H. Foss Skrevet August 14, 2012 Skrevet August 14, 2012 Kul film! Ser ut til å fungere bra nå! Mvh Kristian.
|Ole| Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 Kul film! Ser ut til å fungere bra nå!Mvh Kristian. Takker
|Ole| Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 bra film bra kjøring Det er så kjekt med sånne tilbakemeldinger!!
|Ole| Skrevet August 14, 2012 Forfatter Skrevet August 14, 2012 kul film SKikkelig bøse kjørehansker også Hehe, takker Hanskene er faktisk gode som fa** å kjøre med
|Ole| Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Mange her som skal på Gatebil September?
///Magnusrc Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Ja Satser på å få testet bilen denne gangen! Er bilen klar?
|Ole| Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Ja Satser på å få testet bilen denne gangen!Er bilen klar? Nice, bilen min er klar ja Skal berre lage ei plate under motor og sånne småting siden eg har tid Ellers er det vel berre å legge om dekk
Kristian H. Foss Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Skal bort desverre, mulig en dagstur på søndag.. Forventer masse kjøring av deg Ole!
|Ole| Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Skal bort desverre, mulig en dagstur på søndag.. Forventer masse kjøring av deg Ole! Hehe, Søndagen pleie eg å holde gassen i bånn til nokke ryke så håper den holder såpass denne helga og ja
Kristian H. Foss Skrevet September 3, 2012 Skrevet September 3, 2012 Skal bort desverre, mulig en dagstur på søndag.. Forventer masse kjøring av deg Ole! Hehe, Søndagen pleie eg å holde gassen i bånn til nokke ryke så håper den holder såpass denne helga og ja Haha! Liker det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå