Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Skal bort desverre, mulig en dagstur på søndag.. Forventer masse kjøring av deg Ole! ;)

Hehe, Søndagen pleie eg å holde gassen i bånn til nokke ryke så håper den holder såpass denne helga og ja ;)

Haha! Liker det! :D

:devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 på Gatebil, var i full fyr og gleda meg sinnsvakt til å kjøre Fredagen.

395266_10151070102620963_1715388537_n.jpg

Dag 2 på Gatebil, ut på bana. Fant for ut att eg måtte inn å ettertrekke hjul bolter, ut på igjen med eingang siden det ikkje er kø på September treffet, kjørte få runder før bilen begynte å gå magert og gjekk høgt på tomgang.

Fekk fiksa AFR, tomgangen var fortsatt høg men tok meg ein prøvetur på Lørdagen, da kom det fram ein lyd eg ikkje likte, meget metallic banke lyd som blei verre og verre etterkvart som eg kom meg ut av bana, frykta det verste og når eg sløkte bilen var tomgangen på 4-6000rpm...ÆÆSJ...

Her på Gol på vei heim igjen idag.

380984_10152077975440244_333748237_n.jpg

No er eg lei av att meg og M20 ikkje går ilag så no blir den fiksa om det går å solgt...Dette er ein SUPER motor for dei som KAN M20 og turbo...Eg har ikkje lyst å ødelegge denne så er nokk det beste...

Har ikkje lyst å selge egentlig og veit eg har vurdert det før men denne gangen er det 100% sikkert.

Motoren er for god til att eg skal ha den i mine hender...Så skrik ut om du er interessert vist ikkje eg finne ein feil som ikkje går å fikse og topp/blokk eller andre vitale deler har fått seg ein kakk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen kan du si at det er en super motor når den er rasa?

Trenger mest sannsynlig overhaling. Så da er den vel ikke stort bedre enn en billigmotor som må igjennom samme prosessen?

El har jeg misforstått noe her nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...