fizn Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Kjøp deg en M50B28 med turbo heller, mye mer driftsikkert og ikke altfor mye som skal til for å få krefter.
Christer Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 suuuurt :/ synd du reiste tidlig hadde spart av gode dekk til du skulle sitte på... fikk bare 4 svartflagg i dag for for hard kjøring
|Ole| Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Åssen kan du si at det er en super motor når den er rasa?Trenger mest sannsynlig overhaling. Så da er den vel ikke stort bedre enn en billigmotor som må igjennom samme prosessen? El har jeg misforstått noe her nå? Ja du har misforstått, er mest sansynleg ein brent ventil eller 2. Motoren har såvidt gått ein sesong etter overhaling, selfølgelig skal eg gå over alle lager, pakninger og tetninger før salg. Denne motoren er full i smidd innmat og forsterkninger i alle kanter så dette er ikkje sammenlignbart med billigmotor, kosta vel 90k å bygge ein sånn motor med all maskinering osv...
|Ole| Skrevet September 9, 2012 Forfatter Skrevet September 9, 2012 Btw så har eg retta ein skrivefeil i første inlegget etter Gatebil, mangla eit "ikkje" der..
SpiderPig Skrevet September 9, 2012 Skrevet September 9, 2012 Må få lagt ut bilde av skader når du har plokka sunn motor da
|Ole| Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 suuuurt :/ synd du reiste tidlig hadde spart av gode dekk til du skulle sitte på... fikk bare 4 svartflagg i dag for for hard kjøring Hehe, vart litt lei skjønna du Vi tar det igjen? Evt så får vi kjøre litt ilag på Våler i Mai, skal du på license day på nyåret? Eg satse på det skjønna du
|Ole| Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Merkelige greier men eg trur eg er avhengig av å oppdatere på bimmers? Fleire av dei? Uansett, tenkte eg skulle ta litt bilder av oppgraderinger og ting som skal fikses ikveld etter jobb. Nokon som er interessert i å sjå? Edit: også evt planer for vinteren...
Christer Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 suuuurt :/ synd du reiste tidlig hadde spart av gode dekk til du skulle sitte på... fikk bare 4 svartflagg i dag for for hard kjøring Hehe, vart litt lei skjønna du Vi tar det igjen? Evt så får vi kjøre litt ilag på Våler i Mai, skal du på license day på nyåret? Eg satse på det skjønna du ja vi får ordna det:) ja mulig.. har lisens på bil og med selv da.. så trenger ikke dit men til våler skal jeg hvis det ikke går noe til he... på bilen den får mye juling stakkar
|Ole| Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 suuuurt :/ synd du reiste tidlig hadde spart av gode dekk til du skulle sitte på... fikk bare 4 svartflagg i dag for for hard kjøring Hehe, vart litt lei skjønna du Vi tar det igjen? Evt så får vi kjøre litt ilag på Våler i Mai, skal du på license day på nyåret? Eg satse på det skjønna du ja vi får ordna det:) ja mulig.. har lisens på bil og med selv da.. så trenger ikke dit men til våler skal jeg hvis det ikke går noe til he... på bilen den får mye juling stakkar Den er god, hehe den tåler det vettu
Christer Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 bare ber om mer må bare lære meg å kjøre skikkelig så blir det liv
|Ole| Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 bare ber om mer må bare lære meg å kjøre skikkelig så blir det liv Er du rar? Du kjøre jo fett, mulig du må roe adrenalinet litt siden du blei svart flagga 4 ganger på lørdag
Silverboy Skrevet September 11, 2012 Skrevet September 11, 2012 Merkelige greier men eg trur eg er avhengig av å oppdatere på bimmers? Fleire av dei?Uansett, tenkte eg skulle ta litt bilder av oppgraderinger og ting som skal fikses ikveld etter jobb. Nokon som er interessert i å sjå? Edit: også evt planer for vinteren... Ja kjør på, vil se
|Ole| Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Merkelige greier men eg trur eg er avhengig av å oppdatere på bimmers? Fleire av dei?Uansett, tenkte eg skulle ta litt bilder av oppgraderinger og ting som skal fikses ikveld etter jobb. Nokon som er interessert i å sjå? Edit: også evt planer for vinteren... Ja kjør på, vil se Blei dårleg med oppdatering da eg blei alt for sein heim etter jobb, det eg kan skrive er att det idag blei avtalt att motorn min skal sendes til Kim Thomas i KSR for legetime og overhaling av det som trengs
Christer Skrevet September 12, 2012 Skrevet September 12, 2012 Må altid gå for flatt jern når jeg kjører btw må sitte på med deg en tur på våler da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå