Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Åssen kan du si at det er en super motor når den er rasa?

Trenger mest sannsynlig overhaling. Så da er den vel ikke stort bedre enn en billigmotor som må igjennom samme prosessen?

El har jeg misforstått noe her nå? :)

Ja du har misforstått, er mest sansynleg ein brent ventil eller 2. Motoren har såvidt gått ein sesong etter overhaling, selfølgelig skal eg gå over alle lager, pakninger og tetninger før salg.

Denne motoren er full i smidd innmat og forsterkninger i alle kanter så dette er ikkje sammenlignbart med billigmotor, kosta vel 90k å bygge ein sånn motor med all maskinering osv...

Skrevet

Btw så har eg retta ein skrivefeil i første inlegget etter Gatebil, mangla eit "ikkje" der..

Skrevet
suuuurt :/ synd du reiste tidlig hadde spart av gode dekk til du skulle sitte på... fikk bare 4 svartflagg i dag for for hard kjøring :P

Hehe, vart litt lei skjønna du :P

Vi tar det igjen? Evt så får vi kjøre litt ilag på Våler i Mai, skal du på license day på nyåret? Eg satse på det skjønna du :P

Skrevet

Merkelige greier men eg trur eg er avhengig av å oppdatere på bimmers? Fleire av dei?

Uansett, tenkte eg skulle ta litt bilder av oppgraderinger og ting som skal fikses ikveld etter jobb. Nokon som er interessert i å sjå?

Edit: også evt planer for vinteren...

Skrevet
suuuurt :/ synd du reiste tidlig hadde spart av gode dekk til du skulle sitte på... fikk bare 4 svartflagg i dag for for hard kjøring :P

Vi tar det igjen? Evt så får vi kjøre litt ilag på Våler i Mai, skal du på license day på nyåret? Eg satse på det skjønna du :P

ja vi får ordna det:) ja mulig.. har lisens på bil og med selv da.. så trenger ikke dit :P men til våler skal jeg hvis det ikke går noe til he... på bilen :P den får mye juling stakkar :P

Skrevet

ja vi får ordna det:) ja mulig.. har lisens på bil og med selv da.. så trenger ikke dit :P men til våler skal jeg hvis det ikke går noe til he... på bilen :P den får mye juling stakkar :P

Den er god, hehe den tåler det vettu ;)

Skrevet
bare ber om mer :) må bare lære meg å kjøre skikkelig så blir det liv :)

Er du rar? Du kjøre jo fett, mulig du må roe adrenalinet litt siden du blei svart flagga 4 ganger på lørdag :P

Skrevet
Merkelige greier men eg trur eg er avhengig av å oppdatere på bimmers? Fleire av dei?

Uansett, tenkte eg skulle ta litt bilder av oppgraderinger og ting som skal fikses ikveld etter jobb. Nokon som er interessert i å sjå?

Ja kjør på, vil se :)

Skrevet

Ja kjør på, vil se :)

Blei dårleg med oppdatering da eg blei alt for sein heim etter jobb, det eg kan skrive er att

det idag blei avtalt att motorn min skal sendes til Kim Thomas i KSR for legetime og overhaling

av det som trengs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...