Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe, servo er sikkert fint. Liker å kjøre uten på min jeg, blir uvandt å få servo på den andre bilen. :P

Det har vert greit til no uten men må ha no tenker eg, blir nokk litt mykje ratting til og begynne med iallfall :P

Skrevet

Nokon som veit kor man får alurør til bensin her i Norges land? an 8 størrelse...

Skrevet

Supert, takker for tips folkens ;) Stoler ikkje på desse slangene lenger da eg måtte rense alle dysene mine før September treffet...

Skrevet
Hvilke slanger da Ole? Fra protrim?

Ser ut til att det er kunn slangen som går fra filter til fuel railen min, den er bytta...Filteret er heilt reint...

Men eg skal over til E85 til neste år og da stole eg ikkje på nokken sånne...

Skrevet

Ferdig med Wisefab`n, kan laste opp bilder av kva eg har gjort for og få 36 kittet til å passe vist folk vil det...

Her er det nesten full sving, glede meg til å prøve dette. Synd det er så lenge til våren sjølv om den altid kjem brått på :)

532360_377591645643520_1724245259_n.jpg

Ekte driftestuk har den fått iallfall!! Ja det er rotete men har stressa idag...Får besøk imorra ;)

561776_377591672310184_1904717557_n.jpg

Skrevet
Blir det så du beholder bilen eller? :-)

Har ikkje fått budet eg vil ha og no er eg jo begynt med nye oppgraderinger, den personlege verdien stige for kvar dag som går da eg elske stuket den har no.

Vurdere også Nissan/Datsun JDM breddere...:P

Skrevet
Hva er statusen på motoren da? :P

Det veit eg ikkje enda, blei plutsleg optatt med alt anna. Når vi er ferdig med besøket vårt imorra så blir det roleg motor skruing framover :)

Skrevet

Liker! Begynner å få stucket nå med slike breddere hadde vært prikken over i`en :) Liker veldig godt det stucket der :)

Skrevet

Liker! Begynner å få stucket nå med slike breddere hadde vært prikken over i`en :) Liker veldig godt det stucket der :)

Det er så kjekt med sånne tilbakemeldinger! :)

Ja ikkje sant, sjå det her, elska dei bredderane! :)

579757_505630739466535_1256030604_n.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...