Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har ikke det jeg heller :\ Kanskje jeg kjøper rota fra statene hvis ikke går jeg for LM kopi.

Venter spent på videre update :) !

Her blir det Rota fra statene iallfall, men når det blir veit eg ikkje.

Skrevet
Vurdere og sterkt feite rota hjul til neste sesong:) herregud som jeg gleder meg ;)

Eg og gleda meg som fy, heldigvis er det ei stund til enda :P

Legge ved eit lite bilde eg fant på facebook etter Juli treffet, håpar på litt meir røyk neste sesong :) Har store planar om å dra ut meir effekt ;)

66543_10152119297570244_609176756_n.jpg

Skrevet
holder ikke det du har til mer røyk enn det der så må du øve deg mer tror jeg :P

Det er nokk heilt sant, eg har hatt meget lite bane erfaring :)

Har slete veldig med overgangen fra leiking med nokk effekt til våt asfalt og snø til meir effekt og bil som eg trudde hadde dårleg opsett til min kjørestil men eg har nokk tatt feil, er nokk berre meir øving som skal til og det kom seg veldig i løp av den helga der synst eg :)

Problemet mitt er att eg ikkje har muligheten til det andre plasser enn Gatebil treffa da den eine bana som er til trening her i området krever bur, noko som eg ikkje har hatt enda men det blir ordna i vinter :)

EDIT: Legger til att det lille eg fekk prøvd bilen etter att eg monterte sterkere stabstag bak så kom det seg veldig så eg har eit lite håp :P

Skrevet

Husker ikkje om eg har posta den her før, er fra Juli treffet. Litt dårleg kvalitet pga dogg og til tider røyk...

Skrevet

Legge til eit bilde kunn fordi eg begynne å like stuket på bilen og faktisk er litt stolt av "forvandelsen" eg har gjort med den :)

577063_10152137871640244_1313969907_n.jpg

Skrevet
Hvordan dekk kjører du på som regel? Gjelder ofte å ha mye vinkel, høyt gir og flat pedal! :headbang: Ligge innerst i svingen så kan du ha mer fart rundt svingen. :)

Til no har det vert Sonar SX1 205-40 17....

Asfalt drifting er heilt nytt for meg, erfaringa mi med det er vel 4 treff med til sammen 6 tima kjøyring så har ikkje heilt turt å slippe hemningane heilt...Egentlig blitt litt for glad i bilen trur eg så burde vel slå den litt med slegge :P

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...