|Ole| Skrevet November 8, 2012 Forfatter Skrevet November 8, 2012 http://www.facebook.com/pages/Glacius-C ... 83?fref=ts
|Ole| Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Atter eingang er motoren utav igjen. Denne gang skal den sendes til KSR for overhaling, ønsk meg lykke til Håper det er noko så simpelt som ein brent ventil
|Ole| Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 HEFTIG ! Takker!!! Sånne komentarer likar vi Lykke til, blir nok bra Satse på det Legger til eit par bilder, ja det er tlf redigert men eg synst dei blei kule
|Ole| Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Idag har eg fått gjort ein del... Laga ein kjapp forlenging av brekket, denne skal sveises fast i bunn i tilegg til boltene... Ribba bilen innvendig, kunn dashbordet igjen no Litt rust men overkommeleg, dette her har eg vist om heile tida
Gravstein Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Blir bra no som ein får pelma ut dø vekta
|Ole| Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Blir bra no som ein får pelma ut dø vekta Tja, golvteppe var INNSAUSA i vatn. Vegde sikkert 20-30 kg. Har vert sånn lenge tenker eg siden asfalt platene hadde smuldra opp Meget enkel operasjon å ta dei ut med andre ord, den matta på midtkonsollen var berre å pryle litt med hammar og skruhjern så var den vekke på 3-5min Heilt utrulig kor mykje dette blir når man drar det ut av bilen Vurdere foresten å bestille JDM breddere ikveld så eg har dei ganske snart, hadde vert kult og fått gjort nokke gøy og inni alt det her
Mikael-B Skrevet November 22, 2012 Skrevet November 22, 2012 Er det stolfestet som det er rusta rundt?
|Ole| Skrevet November 22, 2012 Forfatter Skrevet November 22, 2012 Er det stolfestet som det er rusta rundt? Stemmer bra det du
|Ole| Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Da er JDM breddere bestilt, eg gleda meg som ein unge til å montere
volvobrage Skrevet November 25, 2012 Skrevet November 25, 2012 Da er JDM breddere bestilt, eg gleda meg som ein unge til å montere Kor du bestilte dei frå?:)Universalt eller laga til e30/ein anna type bil?
|Ole| Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Da er JDM breddere bestilt, eg gleda meg som ein unge til å montere Kor du bestilte dei frå?:)Universalt eller laga til e30/ein anna type bil? Ebay, dei er vel universale tenker eg men låg under 200sx fenders
|Ole| Skrevet November 25, 2012 Forfatter Skrevet November 25, 2012 Alltid godt å bli kvitt litt vekt Yess, hadde det berre vore like lett på skrotten og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå