|Ole| Skrevet Desember 5, 2012 Forfatter Skrevet Desember 5, 2012 Legger til att han som har kobla mesteparten liksom skulle vere ein elektriker, skulle vere flink og ryddig...Einaste han har klart er å skjule rotet....
Moseby Racing Skrevet Desember 6, 2012 Skrevet Desember 6, 2012 JA!!!! ole morten du må male vegger og tak hvit kommer til og bli mye triveligere og ha det ryddig og fint rundt deg... og bilen din har blitt ordentlig tøff nå
|Ole| Skrevet Desember 6, 2012 Forfatter Skrevet Desember 6, 2012 Da var han nok elektriker ja;) Hehe JA!!!! ole morten du må male vegger og tak hvit kommer til og bli mye triveligere og ha det ryddig og fint rundt deg... og bilen din har blitt ordentlig tøff nå Ja eg skal det, ikkje akkurat no da eg vil ha alt ut først...Skal spyle ned heile skiten Og takker for det, slikt varmer Tok ut dashen idag og som forventa var det eit sabla rot der også, sikkert 10 kabler som ikkje gjekk nokon plass Her skal alt vekk bortsett å legges opp på nytt
Kristian H. Foss Skrevet Desember 7, 2012 Skrevet Desember 7, 2012 Godt å få ryddet opp i gamle elnett!
|Ole| Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Godt å få ryddet opp i gamle elnett! Ja, begynne å rive ut det gamle imorra...Skal bli godt og få lagt opp nytt og kunn det eg trenge
Morty999 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Legger til att han som har kobla mesteparten liksom skulle vere ein elektriker, skulle vere flink og ryddig...Einaste han har klart er å skjule rotet.... sorry for å si det, men elektrikkere (sterkstrøm) haar egentlgi INGEN tign å gjøre i en bil.. det har jeg sett nok ganger... ikke meninga å rakke ned på en event elektrikker her inne! men sier av egenerfaring ang elektrikkere å kobling av ledninger i biler...
|Ole| Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Legger til att han som har kobla mesteparten liksom skulle vere ein elektriker, skulle vere flink og ryddig...Einaste han har klart er å skjule rotet.... sorry for å si det, men elektrikkere (sterkstrøm) haar egentlgi INGEN tign å gjøre i en bil.. det har jeg sett nok ganger... ikke meninga å rakke ned på en event elektrikker her inne! men sier av egenerfaring ang elektrikkere å kobling av ledninger i biler... Tru meg eg har lært, denne gangen legge eg det opp sjølv
Tare Jansen Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Bruk slike "strammestrømper ", beskytter ledningene og holder de på plass c",)
|Ole| Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Bruk slike "strammestrømper ", beskytter ledningene og holder de på plass c",) Krympestrømper? Jaaaa, jooo...Eg tenkte å bruke rør
Tare Jansen Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Nei ikke krympestrømper, men slike du drar i så krymper de også setter du en strips i enden;) Helt genialt, for de kan være så store eller små du vil.. Skal se om jeg finner de på nett,
|Ole| Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Nei ikke krympestrømper, men slike du drar i så krymper de også setter du en strips i enden;) Helt genialt, for de kan være så store eller små du vil.. Skal se om jeg finner de på nett, Det hadde vert heilt supert om du fant dei, det hørtes veldig enkelt og greit ut
Tare Jansen Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 Finner de som selvfølgelig ikke noe sted nå, men har de på clas ohlson vet jeg. Ganske geniale iom at du kan dra igjennom kontakter osv uten å splitte den opp også stramme den rundt kablene etterpå så de samler seg.. Skal lete litt til.
|Ole| Skrevet Desember 8, 2012 Forfatter Skrevet Desember 8, 2012 Finner de som selvfølgelig ikke noe sted nå, men har de på clas ohlson vet jeg. Ganske geniale iom at du kan dra igjennom kontakter osv uten å splitte den opp også stramme den rundt kablene etterpå så de samler seg.. Skal lete litt til. Ok, takker for tips Vist clas Ohlson har dei så er jo det heilt topp siden vi nettop har fått ein sånn butikk her
Morty999 Skrevet Desember 8, 2012 Skrevet Desember 8, 2012 biltema og torshov har disse, sånne nylomstrømper folk bruker på datasprut osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå