Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Da var han nok elektriker ja;)

Hehe :P

JA!!!! ole morten du må male vegger og tak hvit kommer til og bli mye triveligere og ha det ryddig og fint rundt deg... og bilen din har blitt ordentlig tøff nå ;)

Ja eg skal det, ikkje akkurat no da eg vil ha alt ut først...Skal spyle ned heile skiten :)

Og takker for det, slikt varmer :)

Tok ut dashen idag og som forventa var det eit sabla rot der også, sikkert 10 kabler som ikkje gjekk nokon plass :) Her skal alt vekk bortsett å legges opp på nytt :)

67814_405449782857706_989359153_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til att han som har kobla mesteparten liksom skulle vere ein elektriker, skulle vere flink og ryddig...Einaste han har klart er å skjule rotet....

sorry for å si det, men elektrikkere (sterkstrøm) haar egentlgi INGEN tign å gjøre i en bil.. det har jeg sett nok ganger...

ikke meninga å rakke ned på en event elektrikker her inne! men sier av egenerfaring ang elektrikkere å kobling av ledninger i biler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger til att han som har kobla mesteparten liksom skulle vere ein elektriker, skulle vere flink og ryddig...Einaste han har klart er å skjule rotet....

sorry for å si det, men elektrikkere (sterkstrøm) haar egentlgi INGEN tign å gjøre i en bil.. det har jeg sett nok ganger...

ikke meninga å rakke ned på en event elektrikker her inne! men sier av egenerfaring ang elektrikkere å kobling av ledninger i biler...

Tru meg eg har lært, denne gangen legge eg det opp sjølv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke krympestrømper, men slike du drar i så krymper de også setter du en strips i enden;) Helt genialt, for de kan være så store eller små du vil.. Skal se om jeg finner de på nett,

Det hadde vert heilt supert om du fant dei, det hørtes veldig enkelt og greit ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner de som selvfølgelig ikke noe sted nå, men har de på clas ohlson vet jeg. Ganske geniale iom at du kan dra igjennom kontakter osv uten å splitte den opp også stramme den rundt kablene etterpå så de samler seg.. Skal lete litt til.

Ok, takker for tips ;)

Vist clas Ohlson har dei så er jo det heilt topp siden vi nettop har fått ein sånn butikk her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...