Tare Jansen Skrevet Desember 23, 2012 Skrevet Desember 23, 2012 Takker folkens!! Jule spøkels er det også i verkstaden! [ Bilde ] Fint juletre Har ikke så mye å skrive om i lokalavisa hos deg heller ser jeg;)
|Ole| Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Skrevet Desember 24, 2012 Takker folkens!! Jule spøkels er det også i verkstaden! [ Bilde ] Fint juletre Har ikke så mye å skrive om i lokalavisa hos deg heller ser jeg;) Takker Stemmer, hehe Har du sett God Jul! God jul til deg og
|Ole| Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Skrevet Desember 24, 2012 Ahhh, eg elska timinga på att bredderane kom! Blir verksted tid i jula og no!!
Kristian H. Foss Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Blir kult, venter på bilder av prøvemontering allerede! Mvh
|Ole| Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Skrevet Desember 24, 2012 Blir kult, venter på bilder av prøvemontering allerede! Mvh Det skjer så fort sjangsen byr seg, heldigvis var dei svarte. Gidde ikkje lakke dei da
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 24, 2012 Skrevet Desember 24, 2012 Blir kult, venter på bilder av prøvemontering allerede! Mvh Det skjer så fort sjangsen byr seg, heldigvis var dei svarte. Gidde ikkje lakke dei da De ser så rue ut, kan det stemme? Ville hatt på fyller , og lakkert de, da blir det strøkent
|Ole| Skrevet Desember 24, 2012 Forfatter Skrevet Desember 24, 2012 Blir kult, venter på bilder av prøvemontering allerede! Mvh Det skjer så fort sjangsen byr seg, heldigvis var dei svarte. Gidde ikkje lakke dei da De ser så rue ut, kan det stemme? Ville hatt på fyller , og lakkert de, da blir det strøkent Ja du har vel rett i det, får høyre med Aven Auto gutta kva dei seie om saken
|Ole| Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Usikker på desse, var ikkje akkurat den forma eg trudde....Kva seie dokke?
Kristian H. Foss Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Litt vanskelig å se passform på bildet, men du fikk da dekket inn hjulet ganske mye. Er de billige så ville jeg tilpasset de og sett hvordan de blir da. Mvh
Pedi Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Ikke akkurat århundrets bilde, men ut ifra det hva jeg kan se - helt ok!
|Ole| Skrevet Desember 27, 2012 Forfatter Skrevet Desember 27, 2012 Beklager tlf bilda, legger til eit par så som så bilder til... BTW, passforma suge IOM att dei er berekna til Japse Og ja dei er billige så skal prøve meg litt fram men ventar til oppretteren til Aven Auto er tilbake på jobb
Kristian H. Foss Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Kapp den i kant med støtfangeren, så blir det bedre Har trua Ole!
tommyheimberg Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Syns det såg tøft ut eg:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Laudrup Skrevet Desember 27, 2012 Skrevet Desember 27, 2012 Jeg syns det så greit ut, ut i fra det vi kan se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå