Kimmit Racing Skrevet Februar 8, 2012 Skrevet Februar 8, 2012 monterte nettopp GS performance på e21 og der stod det at du skal kappe den av så det er 4 cm igjen og sveise den 1 cm ifra bunnen.er nok ganske likt på din tenker eg
|Ole| Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Ok, finne nokk ut av det Kjem nokk update med bilder ikveld håpar eg
|Ole| Skrevet Februar 8, 2012 Forfatter Skrevet Februar 8, 2012 Fjørbeina er altid like kjedelig å demontere Fjørbeina er komt inn til Aven Auto for demontering/tilpassing og sveising. Traversen og det som medfølger var overraskande lett å montere uten hjelp Coilovers komt på plass bak Har ikkje justert høgda enda. Første intrykket av dempere og fjører bak er meget bra, bilen reagerte jo ikkje om eg satt meg på bagasjerommet. Coilovers framme blir montert imorra
Gravstein Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Blir noe stivere en i fjor ja Gleder meg til første test turen !
m335 Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 skal du ha normal høyde bak,så må du fjerne justeringa
|Ole| Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 skal du ha normal høyde bak,så må du fjerne justeringa Hmm, såpass? Har ganske mykje å justere på sånn som det er no. Får sjå korleis eg kjem ut, skal jo gå klar med eksosen også Gravstein: INDEED!!
Christer Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Blir vel fint å ikke føle du sitter i ein gammal trebåt i god sjø når du skal sladde
Jørgen-A Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Må ta vekk justeringa vist du vil ha den lav bak ja. Og det heter ikke coilvoers når du ikke har fjæra utapå dempern. Så det det er bare fram du har coilover
M|Fjeld Skrevet Februar 9, 2012 Skrevet Februar 9, 2012 Som de andre sier, justeringa MÅ vekk, blir høy som et fjell med den skrua i
|Ole| Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Jada, blir fint å skli i balanse JØRGEN: POTET POTAT! :P Ein oppdatering av dagens innsats.
|Ole| Skrevet Februar 9, 2012 Forfatter Skrevet Februar 9, 2012 Når det gjelder justeringa bak så vil eg prøve å justere heilt ned også bygge eksos, godt mulig den blir for lav med 3.5" eksos under EDIT: Gravstein her på forumet kom innom med 2 sett xenon, eine skal på leikebilen og andre skal på banebilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå