Kimmit Racing Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 dem er ca 2mm under om ikkje eg hugsa feil mål
Morty999 Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 da kan du ta i mer enn 0,9 om ikke ventila butter da. skal vell e85 på denna ?
Kimmit Racing Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 vi har plana blokka endel etter det serru så dette blir bra
hanskr Skrevet Januar 24, 2013 Skrevet Januar 24, 2013 kos toppen ser ut da ? var ikkje meir gods igjen på eine sida sist eg plana den meiner eg å huske ? såg ut som den hadde vert plana skjeivt etter den var sveist muligens ?
|Ole| Skrevet Januar 24, 2013 Forfatter Skrevet Januar 24, 2013 kos toppen ser ut da ? var ikkje meir gods igjen på eine sida sist eg plana den meiner eg å huske ? såg ut som den hadde vert plana skjeivt etter den var sveist muligens ? Lite gods? Nei, du var nerme ventilen berre men det var du på begge sider Eg demontere den også planer du på nytt?
|Ole| Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 No har eg bestemt meg for å prøve og få bremsa motor på e85 før Våler i mai, vist eg ikkje får dette til blir det nokk ikkje kjøring den helga...Dvs att no går eg for 600hk på hjul...
|Ole| Skrevet Januar 25, 2013 Forfatter Skrevet Januar 25, 2013 Liker Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Meg og, sjølv om bremse nervane kom så fort eg var ferdig å snakke med RFS Performance Liten update, har begynt demontering av topp idag. Kom så langt att eg fekk ut kammen så da begynte eg å polere den Du ser kva del som ikkje er polert og kva som er polert, blir så fint atte Sånn står toppen no, kunn ventiler og fjøre igjen
|Ole| Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 Er lite bilder for tida men kan oppdatere med att blokka snart er heil igjen og toppen er straks klar for planing, føle eg er greit i rute for å rekke mapping før våren trer inn og køa begynner. Blokka har fått: Ny og kontrollert veiv Borring Honing Mahle råde lager Venter på nye råder og nye bolter. Motoren får ikkje pyramide ringer denne gangen men Athena cooper pkn.
Kristian H. Foss Skrevet Januar 29, 2013 Skrevet Januar 29, 2013 God update! Knallfine de kammene så det ut som!
|Ole| Skrevet Januar 29, 2013 Forfatter Skrevet Januar 29, 2013 God update! Knallfine de kammene så det ut som! Takker Ja eg blei fornøgd, han kompisen min med supraen kjøpte ein sånn polerings sak når han holdt på med sin første bil, den funka fjell
|Ole| Skrevet Februar 10, 2013 Forfatter Skrevet Februar 10, 2013 Litt snø kjøyring i helga gjorde seg, pågangsmotet er tilbake att !!
Jørgen-A Skrevet Februar 10, 2013 Skrevet Februar 10, 2013 Skal du polere bort di stripene i kammen? Pass på så du ikke får for store klaringer bare.
|Ole| Skrevet Februar 11, 2013 Forfatter Skrevet Februar 11, 2013 Morro, skal somregel ikke mer til Nei det var faktisk fryktelig morro sjølv om vi mista festet totalt i løpet av dagen, blei blankpolert is så blei ikkje dei heilt store hastighetane etterkvart Skal du polere bort di stripene i kammen? Pass på så du ikke får for store klaringer bare. Nei det var ikkje planen å fjerne dei, går over for å fjerne evt stygge kanter som kan gjere meir skade. Ser litt verre ut enn det er på bildet der Så trur det skal gå greit uten å polere dei heilt vekk men takker for tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå