Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

kos toppen ser ut da ? var ikkje meir gods igjen på eine sida sist eg plana den meiner eg å huske ? såg ut som den hadde vert plana skjeivt etter den var sveist muligens :P ?

Skrevet
kos toppen ser ut da ? var ikkje meir gods igjen på eine sida sist eg plana den meiner eg å huske ? såg ut som den hadde vert plana skjeivt etter den var sveist muligens :P ?

Lite gods? Nei, du var nerme ventilen berre men det var du på begge sider :)

Eg demontere den også planer du på nytt? :)

Skrevet

No har eg bestemt meg for å prøve og få bremsa motor på e85 før Våler i mai, vist eg ikkje får dette til blir det nokk ikkje kjøring den helga...Dvs att no går eg for 600hk på hjul...

Skrevet
Liker :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Meg og, sjølv om bremse nervane kom så fort eg var ferdig å snakke med RFS Performance :P

Liten update, har begynt demontering av topp idag. Kom så langt att eg fekk ut kammen så da begynte eg å polere den :)

Du ser kva del som ikkje er polert og kva som er polert, blir så fint atte :D

wk5c4hgl6ttbjj97io73.jpg

Sånn står toppen no, kunn ventiler og fjøre igjen :)

pbldc9ztvhxbh5o0n7i2.jpg

Skrevet

Er lite bilder for tida men kan oppdatere med att blokka snart er heil igjen og toppen er straks klar for planing, føle eg er greit i rute for å rekke mapping før våren trer inn og køa begynner.

Blokka har fått:

Ny og kontrollert veiv

Borring

Honing

Mahle råde lager

Venter på nye råder og nye bolter.

Motoren får ikkje pyramide ringer denne gangen men Athena cooper pkn.

Skrevet
God update! :) Knallfine de kammene så det ut som!

Takker :)

Ja eg blei fornøgd, han kompisen min med supraen kjøpte ein sånn polerings sak når han holdt på med sin første bil, den funka fjell ;)

• 2 weeks later...
Skrevet
Morro, skal somregel ikke mer til :)

Nei det var faktisk fryktelig morro sjølv om vi mista festet totalt i løpet av dagen, blei blankpolert is så blei ikkje dei heilt store hastighetane etterkvart :P

Skal du polere bort di stripene i kammen? Pass på så du ikke får for store klaringer bare.

Nei det var ikkje planen å fjerne dei, går over for å fjerne evt stygge kanter som kan gjere meir skade. Ser litt verre ut enn det er på bildet der :) Så trur det skal gå greit uten å polere dei heilt vekk men takker for tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...