Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens, no har eg endelig fått pågangsmotet til å begynne på meir eg absolutt ikkje kan. Sveise i platene der eg kappa vekk rusta, det ser ikkje ut no men skal pusse ned igjen å kitte så det blir så fint som det går med mi klatting :P

Angra også på att eg ikkje skar ut den rundingen som er til drenering i samme slengen, men sånn er det når man ikkje har tid til å tenke...

Litt fornøgd er eg siden det er 2 gang eg sveisa tynnplater og 4 gang eg i det heile sveisa noko som helst :P

9lhectnto4q1c1lbezlm.jpg

Her er jo grunnen til pågangsmotet da, endelig fått hovudbøylen i hus :)

gf64g14jmsozs9k6zjw3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[ Bilde ]

Har ikke lest hele tråden nå, men kjører du uten oljekjøler?

Nei eg kjøyre ikkje uten olje kjøler, det hadde jo vert det samme som å ligge med ei hore uten kondom :P

"Kjekt" å se att det ikke er bare jeg som må rustsveise e30 :)

Grombil du har, stå på å få den klar til våren! :)

Heh, eg synst det er litt morro men det er jo fordi eg aldri har gjort det før :P

Takker for det og eg prøva så godt eg kan :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden nå, men kjører du uten oljekjøler?

Nei eg kjøyre ikkje uten olje kjøler, det hadde jo vert det samme som å ligge med ei hore uten kondom :P

Heilt topp egentlig, men litt "spennende" dagen derpå - er det sånn det er, mener du?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden nå, men kjører du uten oljekjøler?

Nei eg kjøyre ikkje uten olje kjøler, det hadde jo vert det samme som å ligge med ei hore uten kondom :P

Heilt topp egentlig, men litt "spennende" dagen derpå - er det sånn det er, mener du?

:)

tenkte det samme! hehe :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest hele tråden nå, men kjører du uten oljekjøler?

Nei eg kjøyre ikkje uten olje kjøler, det hadde jo vert det samme som å ligge med ei hore uten kondom :P

Heilt topp egentlig, men litt "spennende" dagen derpå - er det sånn det er, mener du?

:)

Haha, eg meinte no heller att det gjerne er eit sjangse spel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sittende inne på facebook-siden til Team Aven Auto i natt og se på filmene fra Petrolhead.. Mye morsom og fin kjøring Ole.! :) Blir skøy og se E30`n din i aksjon igjen til våren! Regner med det kommer til å bli pisking av turtall og frisk kjøring :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lookin' good Ole! Jobba på. :) Er litt gøy å sveise litt og.

Mvh

Takker :D

Står på når eg har fri vettu, sveising er overraskende gøy og enklere enn man skulle tru. Er tilpassing av plater som er vanskelig da det er ein del profiler å tenke på, det er eg ubrukleg til enda så eg fylte heller opp med sveis å pussa ned igjen etterpå :P

Ble sittende inne på facebook-siden til Team Aven Auto i natt og se på filmene fra Petrolhead.. Mye morsom og fin kjøring Ole.! :) Blir skøy og se E30`n din i aksjon igjen til våren! Regner med det kommer til å bli pisking av turtall og frisk kjøring :mrgreen:

Så kjekt att nokon gidde å sjå dei filmane, var litt tilbakeholden på satsinga i og med att eg er ganske uerfaren på bana :P

Så ja, det blir litt meir "pisking" i år tenker eg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriftleg oppdatering igjen:

Idag har eg betalt oppat bygginga av motoren, det blei mykje billigere enn vist eg skulle sendt arbeidet til nokon andre. Meget fornøgd med service fra KSR igjen!

Ellers har eg bestilt meg nye dempere/fjører til bakstillinga, dvs coilovers! :) Gledar meg til og få bilen stivare enn ein frossen ståpi** på Nordpolen ;)

Edit: Bestilte også 6 stk EGT bungs som skal sveisast inn i kvar runner på grenrøret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...