|Ole| Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Blir godt og få lakk innvendig, litt meir platearbeid no så er det burbygging. Kom på att det gjerne var lurt å plate igjen før man bygde bur baki der Vurdere å plate inn heile "sitte delen" av baksetet pluss ut til hjulbua der sidetrekket skal vere... Kva synst du?
Dirty Skrevet Februar 20, 2013 Skrevet Februar 20, 2013 Du må kjøpe Volvo list blir sykt nais da Eeelendig bilde, men du skjønner hva jeg mener? du kan se lista på ene sia der. har sånn overalt på min.
|Ole| Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Skjønne kva du meina ja men her skal det vere totalt veske tett fram så eg skal lime alle glis og i tilegg lime under platene for og få alt av vibrering vekk.. Edit: Må legge til att eg ikkje er noko platearbeider og det her er vel første gangen eg lagar noko slikt...Så 100% strøkent blir ikkje det...
|Ole| Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Klarte ikkje gje meg for kvelden når eg fekk hjelp av ein kompiss, så gjorde ferdig sidene også
|Ole| Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Begynt såvidt på buret, venter på att jørgenfastbmw kjem med resten før eg gjer noko meir. Har laga hull i golvet så når eg har fått ferdig tilpassa alt så senke vi buret igjennom gulvet å heilsveise, ja eg skal vere forsiktig så det ikkje vrir seg pga varme
Dirty Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Har du handlet alt ferdig bøyd? bare smekke rett i ?
Kristian H. Foss Skrevet Februar 23, 2013 Skrevet Februar 23, 2013 Liiker! Skikkelig racing med nett og bur! Blir seriøst dette Ole! Skal du ha dørstrebere også? Mvh
|Ole| Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Skrevet Februar 23, 2013 Har du handlet alt ferdig bøyd? bare smekke rett i ? Handla hovudbøylen, Jørgen Hjelmeland har røra til a-stolpene som eg har bytta til meg Resten skaffer eg lokalt Liiker! Skikkelig racing med nett og bur! Blir seriøst dette Ole! Skal du ha dørstrebere også?Mvh Ja eg gledar meg til eg er ferdig innvendig no, var mykje meir førebuing enn eg trudde Ja det blir fult bur, har ikkje bestemt meg for om eg skal ha doble da Legger til eit stemnings bilde...
|Ole| Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Da er vi i full gang Mykje enklare enn eg trudde, forskjell på a-stolpe høgda men det er pga att eg ville ha meir plass på førarsida....
tommyheimberg Skrevet Februar 24, 2013 Skrevet Februar 24, 2013 Ser bra ut!!)) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
|Ole| Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Ser bra ut!!))Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Takker Satser på det blir bra til slutt
|Ole| Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Hoff, er kjedelig når man har ein god flyt også stoppar alt opp i påvente av deler...
|Ole| Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Bredderene mine er no til salgs. Info her: viewtopic.php?f=14&t=253282
|Ole| Skrevet Mars 1, 2013 Forfatter Skrevet Mars 1, 2013 Bygge bur om kveldane, bilde update kjem søndag da vi forhåpentlig er ferdig fekk 12 meter med rør levert idag
|Ole| Skrevet Mars 2, 2013 Forfatter Skrevet Mars 2, 2013 Satt å surfa litt på jobb ikveld Fekk plutsli veldig lyst på M3 breddere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå