|Ole| Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Da er breddere solgt og nye på vei, ca onsdag kjem coiloverene gleder meg!!
|Ole| Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Ikkje noko revolusjonerande altso men trur det blir kult har også fått meg e32 bakstilling, den er i Kristiansand så vist nokon veit om billig frakt så må dei skrike ut
|Ole| Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 I den her hobbyen vår har man jo altid litt idear om kva man vil gjere framover, no har det seg sånn att eg skal bytte til 5 bolts neste vinter og da blei eg litt gira siden eg allerede har fått tak i eit sett med felgar. Vil også om eg har råd bytte til M3 breddere så da fant stjal eg eit bilde fra bimmers å redigerte litt, kjapp redigering og vist eiger av bil/bilde vil att eg skal fjerne det igjen må han sei ifra... Så da legge eg ut eit bilde av mi stygge redigering og ide for 2014 sesongen, gadd ikkje skrive AVen Auto på sida men det skal også vere i tilegg... Det er tidleg men som sagt, litt gira Meininger?
Morstan Skrevet Mars 11, 2013 Skrevet Mars 11, 2013 Håper sølve speil bare er en glipp, men ellers så tror jeg det bloir bra jeg!
|Ole| Skrevet Mars 11, 2013 Forfatter Skrevet Mars 11, 2013 Håper sølve speil bare er en glipp, men ellers så tror jeg det bloir bra jeg! Speilet er ein glipp ja
Dirty Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 Aldri feil med M3 look, vi tenker likt skal overtale mr.x til å ta min
325ti Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 jeg synes de ser fett ut, men jeg er ikke noe fan av runehansen kit'a. syns de blir for breie faktisk. få på de rette skjermene og bytte til OE skjermer bak, så har du en vinner =)
Jørgen Lie Skrevet Mars 12, 2013 Skrevet Mars 12, 2013 jeg synes de ser fett ut, men jeg er ikke noe fan av runehansen kit'a. syns de blir for breie faktisk. få på de rette skjermene og bytte til OE skjermer bak, så har du en vinner =) Enig! Har trua på de planene Ole Kjør på!
|Ole| Skrevet Mars 12, 2013 Forfatter Skrevet Mars 12, 2013 Eg er litt i tvil på M3 breddere enda i og med att det er så mange som har dei, eg er egentlig like glad i m-tech 2, så får vi sjå om ZG bredderene tar seg ut ilag med den Felgane er eg iallefall ikkje i tvil om, dei skal på...Her har eg space`a litt lenger ut enn E32 bakstillinga kjem da...men det vise no sånn halveis korleis det blir...
|Ole| Skrevet Mars 14, 2013 Forfatter Skrevet Mars 14, 2013 Fått gjort litt før jobb full fart oplegg, kunn grov tilpassa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå