Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Tatt av flere cm du snart nå?:-P.. hehe bare tuller:-), jeg og vil prøve å ned å se i mai:-)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Heh, janei er no eit par millimeter iallfall :P

Blokka er jo plana også er rådene BITTELITT lenger...

Er nokk til att kompen er auka litt da, om det er merkbart tvila eg på men mappa no på nytt fordiom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fekk nylig eit bilde av tidlegere eiger, heilt uvirkeleg att bilen såg slik ut den dagen eg henta den.

Angra litt på att eg solgte Brock hjula men dei finansierte jo wastegaten så sånn sett er ikkje det så gale :P

Herregud, sjå på pakissbila :P

kl15yywxgoy7bzca6rpr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahah :D husker den gikk her oppe :P

Den har vert i alle deler av landet bortsett fra Sørlandet trur eg :P

Det der ligner faktisk et sted her på Kongsvinger! :) Så jeg tipper det er den tiden den hadde B18 motor :D

Det er heilt uvirkeleg for meg att det egentlig er ein 318 :P

Det drøye er jo at du faktisk kjøpte den slik:)

Heh, einaste grunnen til att eg kjøpte akkurat denna var pga att eg fekk pakkepris på den og motoren hoss Kimmit :P Eg blei jo kvalm når eg såg bilen men viste jo att det første eg skulle gjere var å begynne forvandlinga :P

Men ja, drøyt er det :P

No er den iallfall full i m-tech 2 og blei totalt rustfri idag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dreve på litt idag, har ordna ferdig begge dempertårna til dei nye coiloverane, måtte jo selfølgelig sette hjula på å senke bilen ned. Virka meget lovande ang stivhet no, trur det blir ein ny bil å kjøre med tanke på fjør/demper i eit, bur osv...

Kan også informere om att buret er heilsveist og bilen er rustfri for dei som ikkje har fått det med seg...

Eit par dårlege bilder må leggast til, tvilar på det er av interesse men gjer no det fordi.

Fort gjor faktisk, ser ganske teit ut det første bildet der men er faktisk mykje meir plass no enn det var. Coilovern tok i halve dempertårnet...

3fowwkflts8p7h5kqpfp.jpg

Ser ikkje så bra ut men det er iallfall sterkt nokk...

o51pq88dw755qtmi76uv.jpg

9o0fwahwot9z7bjw7fkx.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åjoda :D Krysser fingre for deg jeg, hehe

Hehe, takker for det men eg er nokk ikkje ein del av underholdninga på Våler du, eg blir berre ein liten maur i ei stor tue men er morro fordi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant det, men moro å se bilene folk jobber med her inne på banen uansett ;)

Selv gidder jeg ikke kjøre på de store eventene som gatebil..

Ikkje? Eg skjønar deg når det gjelder Juli treffet men Mai treffet er jo berre kos, lite kø og den kjøretida du vil ha. September treffet er også greit :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor 40 min unna, så er en haug med andre treff jeg kjører på ;) Siste alfatreffet i fjord kjørte jeg de siste rundene helt alene på banen :D Ikke så moro å kjøre i kolonne på den banen når det koster så mye som det gjør, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...