Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Hadde ein kompis av meg på besøk idag, han som pleie å ta bilder for meg. Han er veldig lite glad i VAG så da kom det ein ny ting på lista mi som måtte gjerast :P

428668_10152764294040244_587510651_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig!

Mvh

Takker! mvh :P

Nokon som har lyst å ta på seg å lage eit oppstarts mapp til meg? Eg har ferdig mapp til bensin men skal over på E85 så hadde vert litt greit og fått det justert litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme dyser ville jeg bare lagt på 30%. Skulle gå fint som et grunnlag. Er dyser større kan du jo regne ut hvor mye større og legge på bensin deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme dyser ville jeg bare lagt på 30%. Skulle gå fint som et grunnlag. Er dyser større kan du jo regne ut hvor mye større og legge på bensin deretter.

Ok, no er eg heilt grønn på å justere slikt i sprutet da...takker for info da :D

Fekk nettop tips om å skru opp trykket på btr men det har eg ikkje lyst til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadå, idag har eg gjort ting eg ikkje kan igjen :P

Har lodda inn nye kontakta til dysene, kobla opp målere. Bilen begynne og bli klar til oppstart no, ein kjenning hadde til og med25 liter E85 liggande, spyling av bensin system, montere kjølere, olje filter og fylle olje no så er vel driten klar for oppstarts ras :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det gutta, E85 lukta fantastisk :)

Ellers håpar eg alt er klart til mapping i løpet av Mandagen, mest sansynleg tyning på Torsdag :)

BTW, nokon som vil tippe effekt?

Ifjord benka eg 465whp og 641wnm på 98 ved 1.8 bar, satse på ca samme ladetrykk i år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...