|Ole| Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Skal mappe torsdag så begynne og få veldig dårleg tid...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 M52 har hallgiver på et likt hjul. Så vil nok funke med en slik. Bare å øke avstanden sakte oppover, eneste som skjer ved for stor avstand er at du ikke får signal når du kinner. Kan sikkert oppi nesten 2mm før du mister signal. Er vel igrunn det samme hvilken av kablene du har motstand på ,men greit å ha det på plussen.
|Ole| Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Ok, da må eg vel koble om også ?? Er vel ikkje samme kabler til halvgiver? Skal prøve å øke avstanden først å sjå kva som skjer Kor får eg tak i slik motstand ?
|Ole| Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 Ser ut til att eg har funne meg ein utdatert forsterkar som sikkert har ein motstand eg kan bruke, så motstand blir lodda inn imorra tidleg så får eg sjå kva som skjer... Vist det ikkje fungere vil eg prøve og få tak i ein ny Opel trigger, ny skjerma kabel og til sist prøve å auke avstanden vist dei andre tinga ikkje fungere...
Dirty Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 skjerming er vel litt oppskrytt? kjørte med skjøta trigger jeg ingenting var isolert, funka helt topp det var haltech sprut men, ikke sikkert den er så kresen. Du finner nok ut av det
|Ole| Skrevet Mai 12, 2013 Forfatter Skrevet Mai 12, 2013 skjerming er vel litt oppskrytt? kjørte med skjøta trigger jeg ingenting var isolert, funka helt toppdet var haltech sprut men, ikke sikkert den er så kresen. Du finner nok ut av det Eg gidde iallfall ikkje la det ver einaste som står igjen også er det grunnen til att eg ikkje får mappe Torsdag, så når eg på skulle prøve skjerma kabel ein gang seinare så er det full funk De ter jo stropprundthalsenhengeetterlåvebruagrunnlag
Morty999 Skrevet Mai 12, 2013 Skrevet Mai 12, 2013 skjerming er vel litt oppskrytt? kjørte med skjøta trigger jeg ingenting var isolert, funka helt toppdet var haltech sprut men, ikke sikkert den er så kresen. Du finner nok ut av det oppskrytt? du hadde nok den org fram til motoren, er der problemene pleier å være om du ikke har skjerma kabel
Dirty Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 skjerming er vel litt oppskrytt? kjørte med skjøta trigger jeg ingenting var isolert, funka helt toppdet var haltech sprut men, ikke sikkert den er så kresen. Du finner nok ut av det oppskrytt? du hadde nok den org fram til motoren, er der problemene pleier å være om du ikke har skjerma kabel Bare lurte jeg, siden det funket for meg. 10cm med org kabel fra føler så Noe Tvinning og jalla fra tidligere eier, men funka
Kristov Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 SM4 eller SMC? Sm4 Har du innebygd reluctor-interface? Må ha det for å bruke VR-sensor ellers må man kjøpe en ekstra boks som gjør om signalet til firkant (hall).
|Ole| Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 SM4 eller SMC? Sm4 Har du innebygd reluctor-interface? Må ha det for å bruke VR-sensor ellers må man kjøpe en ekstra boks som gjør om signalet til firkant (hall). Det veit eg ikkje men eg seie jo att det har funka før?
bmw_327i_turbo Skrevet Mai 13, 2013 Skrevet Mai 13, 2013 Er et ikke helt ukjent fenomen at Autronic tuller med 60-2 hjul. Autronic liker Hallgiver og 3 tanna triggerhjul på m20, isteden for det orginale 60-2hjulet og VR-giver. Fres om det orginale 60-2 trigger hjulet, og monter hallgiver. Slik som dette. viewtopic.php?f=14&t=211617
|Ole| Skrevet Mai 13, 2013 Forfatter Skrevet Mai 13, 2013 Idag funkar endelig motoren med M20 trigger, auka avstanden litt og no går den som den skal Takker integrale8v / ELS Tuning atter eingang for gode tips Da blir det nokk mapping før Våler ja
|Ole| Skrevet Mai 14, 2013 Forfatter Skrevet Mai 14, 2013 Må berre få ut att eg HATA mappe nerva sjølv om eg er 97% sikker på att det går bra i benken denne gangen og...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå