Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

M52 har hallgiver på et likt hjul. Så vil nok funke med en slik.

Bare å øke avstanden sakte oppover, eneste som skjer ved for stor avstand er at du ikke får signal når du kinner. Kan sikkert oppi nesten 2mm før du mister signal.

Er vel igrunn det samme hvilken av kablene du har motstand på ,men greit å ha det på plussen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da må eg vel koble om også ?? Er vel ikkje samme kabler til halvgiver?

Skal prøve å øke avstanden først å sjå kva som skjer ;)

Kor får eg tak i slik motstand ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til att eg har funne meg ein utdatert forsterkar som sikkert har ein motstand eg kan bruke, så motstand blir lodda inn imorra tidleg så får eg sjå kva som skjer...

Vist det ikkje fungere vil eg prøve og få tak i ein ny Opel trigger, ny skjerma kabel og til sist prøve å auke avstanden vist dei andre tinga ikkje fungere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerming er vel litt oppskrytt? kjørte med skjøta trigger jeg ingenting var isolert, funka helt topp

det var haltech sprut men, ikke sikkert den er så kresen.

Du finner nok ut av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerming er vel litt oppskrytt? kjørte med skjøta trigger jeg ingenting var isolert, funka helt topp

det var haltech sprut men, ikke sikkert den er så kresen.

Du finner nok ut av det :)

Eg gidde iallfall ikkje la det ver einaste som står igjen også er det grunnen til att eg ikkje får mappe Torsdag, så når eg på skulle prøve skjerma kabel ein gang seinare så er det full funk :P De ter jo stropprundthalsenhengeetterlåvebruagrunnlag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerming er vel litt oppskrytt? kjørte med skjøta trigger jeg ingenting var isolert, funka helt topp

det var haltech sprut men, ikke sikkert den er så kresen.

Du finner nok ut av det :)

oppskrytt? du hadde nok den org fram til motoren, er der problemene pleier å være om du ikke har skjerma kabel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjerming er vel litt oppskrytt? kjørte med skjøta trigger jeg ingenting var isolert, funka helt topp

det var haltech sprut men, ikke sikkert den er så kresen.

Du finner nok ut av det :)

oppskrytt? du hadde nok den org fram til motoren, er der problemene pleier å være om du ikke har skjerma kabel :)

Bare lurte jeg, siden det funket for meg.

10cm med org kabel fra føler så Noe Tvinning og jalla fra tidligere eier, men funka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SM4 eller SMC?

Sm4

Har du innebygd reluctor-interface? Må ha det for å bruke VR-sensor ellers må man kjøpe en ekstra boks som gjør om signalet til firkant (hall).

Det veit eg ikkje men eg seie jo att det har funka før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag funkar endelig motoren med M20 trigger, auka avstanden litt og no går den som den skal :)

Takker integrale8v / ELS Tuning atter eingang for gode tips ;)

Da blir det nokk mapping før Våler ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...