Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Vet åssen du har det, det er alltid like spennende med sånne ting, jeg har vært med på både gleder og katastrofer :D

Eg har ikkje vert med på katastrofe i benken enda, håpar ikkje det blir noko av denne gangen heller :P

Nerma seg stygt mapping no, Torsdag kl 16 blir bilen skrudd fast i dynoen....

Har fortsatt litt å gjere men føle eg har sånn nesten kontroll, er litt redd for att noko ikkje skal funke i benken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for det :)

Veivhusen har eg foreløpig kunn lagt ut i ein slange, skal lage ekstra på eit lokk eg har liggande...Har ikkje fått tid til å gjere noko med den enda...

Der er planen å borre ut plata, få på ein ekstra i størrelse an10 også feste plata på eit vis etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke helt katastrofe da :)

Neida, den går jo på alle 6 så er ikkje krise. Finne nokk ut av det og som sagt håpar eg på benken omgåande.

Ellers var det ein ulykkes dag igår, starta med att ein frostplugg spratt ut når eg skulle kjøyre den opp på trekkbilen.

Når vi frakta den datt frontfanger av, full i riper men siden Aven Auto er ein konge sponsor var det berre å matte den å vaske av den idag. No er den nylakka og bilen er klar for utstilling på BilpleieHallen i Førde imorra :)

Gratulere med dagen alle sammen, slenge opp eit stemningsbilde!! :)

w7bgr7hk7of7a78a2e99.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...