Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Hei folkens, det blei ikkje E85 mapping så no har eg streva i heile dag med masse småfeil som har komt...

No i dette øyeblikk har eg nettop tømt den for E85, fylle bensin imorra tidleg og tar meg ein prøvetur...Funkar alt drar eg den med meg nedover også kjem KIMMIT med lytteutstyr å sitte på nokon runder å høyre etter banking, vist alt er som det skal blir det FULL pupp og gje faen i alt holdning med drifting gutta ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på Våler, har fått testa i 5 min idag...alt funka greit og wisefab er rått!! Smelte av røret på innsuget så da fekk eg ikkje kjørt meir før det var kvelden men imorra er det full pupp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne se den i aksjon! Så hold liv i den ut søndagen, hehe :D

Selv om jeg bor "rett borti gata" her, så får jeg ikke stikki innom før søndagen. Kos deg masse! :P

Det er greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vert myyykje barnefeil i helga, trykkslanger som poppa av, ledninger som har fåt for høg belastning så eg ser på denne helga som utretting av feil, no skal bilen i verkstedet igjen og vi prøvar på nytt på Juli treffet :)

Kan oppdatere med att BC coiloverene til Joacim Nilsen var heilt fantastisk og til alle dykk som lure på koffor eg ville kjøyre med den hjulstillinga framme? FORDI DET ER RÅTT!! Wisefab er heilt fantastisk sjukt deilig å kjøyre med!

Ellers så er motoren mykje meir potent enn før så den var nokk ikkje ved sine fulle 5 i heile fjord....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte det måtte være noe! Så vel kun 2 runder totalt på søndagen..? :)

Men bilen din har virkelig blitt tøff :D

Tja, blei vel 6 runder på Søndagen trur eg :P

Takker for det, meget fornøgd sjølv :P Var mange som snudde seg etter feilhjulstillinga :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...