Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Den var det lite futt i ja og mye skrens :P

Hehe, ja eg veit ikkje kva effekt eg har når kompen er 8.3 og motor små magra litt men kan aldri tenke meg att det er stort meir enn ein 320 facelift :P Burde kanskje latt ver men når eg hadde fått gira bilen opp i 3 gir omtrent stillestående så blei eg forbanna når trykkslangen hoppa av :P Da gjer man full gass :P

Skrevet

Vurdere å selge m20n no, nokon som er interessert?? Motor er meget bra no, tett og fin...dyser reise på rens og flowtest på mandag og ny innsugs pkn blir montert...

Informasjon finne du på side 1...send pm ved interesse...

Skrevet
Aner ikke hva denne er verdt ca :)

Eg veit ikkje kva den er verdt men eg har nettop brukt over 20 lappa på ny blokk og inn at til den bortsett fra stempel...og overhaling av topp...

Skrevet
Blitt så rå den bilen din!

Hvorfor ikke piske den motoren nå som den er helt i orden :) ?

Eg har jo lyst å beholde motor men vil også ha noko som passa litt beire til min type kjøyring, er faktisk litt sugen på ein sugemotor av eit slag som tåle mykje pryl og som i utganspunktet har ein del effekt.

Har tenkt ein del på V8 sjølv om eg ikkje er fan av lyden er holdbarheten høg og dreiemomentet ganske tidleg ute på registeret...

Skrevet

Kan legge til att eg nettop har sett igjennom det halve minuttet eg fekk av film på våler, det er inni helsikke tydelig att motor er mykje tettare i år og får ladetrykket mykje meir kontant ein før.

Når den får ladetrykk går den rett på sperra om det er 3 eller 4 gir, 98% sikker på att an spinne lett på 5 også når vi kjem på Skogen i Juli...

EDIT: HISSIG SOM FA**! :P

Motor er står fortsatt som "vurderes solgt" sånn att alle veit det...

Skrevet
kjør den i benk først, det er sikkert lettere å selge etterpå + jeg er forveten på effekten :P

Hehe, vi får sjå kva eg gjer. Skal jo ha penga til alt dette og :P

Liten snutt fra Våler, ikkje spesielt god film men får da inntrykk over kor godt det går i forhold til ifjord, sleit også med ein liten eksos lekasje fra eine EGT sensorhullet...

Skrevet

Ser ut som bilen er veldig vinglete? Jeg tror wisefaben ødelegger mye av kjøringa de for du kan kjøre ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...