Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Ser ut som bilen er veldig vinglete? Jeg tror wisefaben ødelegger mye av kjøringa de for du kan kjøre ;)

Haha, løk ;) tar litt tid å venne seg til men når eg kom inn i det vart det ein leik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som bilen er veldig vinglete? Jeg tror wisefaben ødelegger mye av kjøringa de for du kan kjøre ;)

Haha, løk ;) tar litt tid å venne seg til men når eg kom inn i det vart det ein leik ;)

Takker foresten, såg ikkje den siste der da eg satt på tlf og i sola :P

Ellers kan eg informere om att det er rett og slett motor messig som gjer att eg vingla, er meget uvant att trykket kjem så kontant som det gjer no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker litt friskere i år ja Ole ! :D

Uten tvil ;)

Nokon som kan sei meg kva eg evt kunne tatt for bilen min om eg skulle selge?

Er det nokon som evt er interessert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan oppdatere med att i desse dager leser eg meg opp på E30 + 2JZ, M20`n får ny eigar etter sesongen og da blir det 2JZ med 154 kasse og singelturbo.

Ellers har det skjedd lite her i det siste, dysene mine er på rens/flowtest og imorra blir det montert ny innsugspkn da den gamle var litt defekt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT? Har du en svigerfar med en E24???

Hvor fett er ikke DET da???

Eller.... Når jeg tenker meg om, så begynner eldstejenta mi å nærme seg tid/alder for at hun gjerne drar med seg en ungvalp (no offence til de som måtte være 18 år og leser dette ;) ) hjem - og gutavalpen tror han skal få ta jentungen min med seg i E28en??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT? Har du en svigerfar med en E24???

Hvor fett er ikke DET da???

Eller.... Når jeg tenker meg om, så begynner eldstejenta mi å nærme seg tid/alder for at hun gjerne drar med seg en ungvalp (no offence til de som måtte være 18 år og leser dette ;) ) hjem - og gutavalpen tror han skal få ta jentungen min med seg i E28en??

Hahahahaha !! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WHAT? Har du en svigerfar med en E24???

Hvor fett er ikke DET da???

Eller.... Når jeg tenker meg om, så begynner eldstejenta mi å nærme seg tid/alder for at hun gjerne drar med seg en ungvalp (no offence til de som måtte være 18 år og leser dette ;) ) hjem - og gutavalpen tror han skal få ta jentungen min med seg i E28en??

Hahahaha, no er det litt forskjell på meg som 28 åring og ein på 18 :P Sjølv om det ikkje er store forskjellen så har eg no litt vet til å holde litt igjen på gasspedalen sjølv om denna sparka meget bra ;)

M88 motor er gromme greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...