Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ser ut som bilen er veldig vinglete? Jeg tror wisefaben ødelegger mye av kjøringa de for du kan kjøre ;)

Haha, løk ;) tar litt tid å venne seg til men når eg kom inn i det vart det ein leik ;)

Skrevet
Ser ut som bilen er veldig vinglete? Jeg tror wisefaben ødelegger mye av kjøringa de for du kan kjøre ;)

Haha, løk ;) tar litt tid å venne seg til men når eg kom inn i det vart det ein leik ;)

Takker foresten, såg ikkje den siste der da eg satt på tlf og i sola :P

Ellers kan eg informere om att det er rett og slett motor messig som gjer att eg vingla, er meget uvant att trykket kjem så kontant som det gjer no :)

Skrevet
Virker litt friskere i år ja Ole ! :D

Uten tvil ;)

Nokon som kan sei meg kva eg evt kunne tatt for bilen min om eg skulle selge?

Er det nokon som evt er interessert?

Skrevet

Kan oppdatere med att i desse dager leser eg meg opp på E30 + 2JZ, M20`n får ny eigar etter sesongen og da blir det 2JZ med 154 kasse og singelturbo.

Ellers har det skjedd lite her i det siste, dysene mine er på rens/flowtest og imorra blir det montert ny innsugspkn da den gamle var litt defekt :P

Skrevet

Fekk også tilstandsrapport på dysene i form av bilde etter dysetest, skremmande!! Blir godt og få dei heim med nye filter og skikkeleg rensa!!

Skrevet

Ikkje feil å byttelåne bil med svigerfar fram til Fredag ;)

Fått på nye felgar og dekk på den idag, blei sweet! :)

86kpfoq7mb90jskqtbp2.jpg

Skrevet

WHAT? Har du en svigerfar med en E24???

Hvor fett er ikke DET da???

Eller.... Når jeg tenker meg om, så begynner eldstejenta mi å nærme seg tid/alder for at hun gjerne drar med seg en ungvalp (no offence til de som måtte være 18 år og leser dette ;) ) hjem - og gutavalpen tror han skal få ta jentungen min med seg i E28en??

Skrevet

Eller.... Når jeg tenker meg om, så begynner eldstejenta mi å nærme seg tid/alder for at hun gjerne drar med seg en ungvalp (no offence til de som måtte være 18 år og leser dette ;) ) hjem - og gutavalpen tror han skal få ta jentungen min med seg i E28en??

Hahahahaha !! :)

Skrevet

Hahahaha, no er det litt forskjell på meg som 28 åring og ein på 18 :P Sjølv om det ikkje er store forskjellen så har eg no litt vet til å holde litt igjen på gasspedalen sjølv om denna sparka meget bra ;)

M88 motor er gromme greier :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...