Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen har knela, hjelp! :)

Mange som trudde det på Gatebil i Mai, fekk MYKJE rare blikk når eg skulle i utkjøringa :P

Du må jo på gatebil!!? :)

Mvh

Håpar på det du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Står girkassa litt på skakke i år også? :) Skulle tatt en tur innom og sett litt på bila om det ikke hadde blitt øl i kveld! :)

Mvh

Hehe, ja den gjer nokk det :P Ganske perfekt for meg iom att eg har brekken der girstanga egentlig skal stå, meget behageleg :P

Fort gjort att det blir øl når man er på tur men du får vel kanskje sjå på Skogen til helga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ta turen innom og se!:)

Ser rå ut med wisefab!:)

Ta turen innom du, berre morro det :D

Er ein del som sende PM ang alu røra eg har fått tak i så eg postar ein link til samme type her, meget billige...i overkant av 300kr inkludert frakt fra hongkong, dei virka like bra som dei eg har handla her i Norge før.

Forskjellen er jo prisen da desse buntene er ca 9 meter...

Ellers så er bensin systemet nesten heilt igjen, dysene er montert på railen, skal berre vaske innsug, få på ny innsugs pkn og montere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så veldig kjekke ut di alu røra! :)

Hva er innvendig dim? Hvilken type fittings bruker du?

Har du en link, event hva kalles den typen rør? :)

Sjå der ja, har eg stressa meg ifra å lime inn linken :P

Det er nokk AN8, du får overgang fra alu til slange også....Må nesten ha noko som flexa litt når du skal inn på railen på motor siden den beveger seg :)

Her er linken til rør buntene :P

http://www.ebay.com/itm/251096774332?ss ... 1497.l2649

Ende kobling til alu røra, dvs overgang til slange koblinger :)

http://www.ebay.com/itm/380540295420?ss ... 1497.l2649

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan eg oppdatere med att eg har hatt prøvetur med noko eg kaller NYE dyser, AFR ligge pal på 10-11 så den går nokk litt fett...Ellers så rive driten seg laus på 5 gir ved pådrag, kunne tenkt meg ein ny tur i benken no altso ;)

Gatebil neste :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festlig! :D Det er bedre den går på 11 enn 15 :) Jeg skal en tur opp på Lørdag, da skal jeg følge med.

Det har du heilt rett i, skal kjøre så godt eg kan men er nokk lite underholdning i forhold til resten av guttaboys der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...