Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

...ah, det er leit. Det er sånne dager som er medaljens bakside ved bruk av customdeler - å ikke kunne ha med seg reservedeler. Eller var det BMW del som røk?

Disse yrkessnurrerne er irriterende..! Det er alt for mange av dem på Gatebil. Som om det ikke spiller noen rolle om de blir påkjørt i røykskyen midt i svingen. [-o<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er e36 styrestag som knakk, eg var på vei av bana etter ei svart flagging, der kom det ein svart e34 med agis skrift på sida om eg ikkje huska feil bakfra, snurra, første eg såg var ræva, han holdt fjøla i golvet, tar ein runding til å kjøre fronten inn i sida på bilen min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Satt å så på smellen, følte virkelig med deg der altså, klokken var vel bare 09 på morgenen også? Så at han snurra, så spann han bare videre før han skøyt fart rett inn i deg. Var den ikke brun da? Lignende marrakech kanskje litt mørkere, E34 med AGIS eller lignende på skrå over hele bilen i grått. Var å tittet på den i ettertid, så ut som det bare var frontfangeren som var knekt. Veldig dårlig gjort av han å ikke rydde opp etter seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare flaks å min raske unna manøver, gjorde at du ikke sladda borti meg i fjord. :wink:

Men kjipt at sånt skjer og han ikke ba om unnskyldning en gang.

Ja altso, ting skjer på Gatebil da det er mykje uerfarne sånne som meg der men eg hadde aldri gjort noko slikt uten å ta følger av det...har ikkje samvittighet til sånt, hadde minimum fiksa styrestag iallfall...

1003668_388906791213645_927973362_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye biler som det er på banen både med og uten kontroll er dette dessverre en del av gamet. Sinnsykt kjipt når det skjer såklart. Men er vel bilen som kjører bak som skal være på vakt om bilen foran snurrer? Og ikke khlre forbi noen som snurrer eller drifter. Om han var på vei av banen burde vel farten vært såpass lav at du klarer å stoppe om noen snurrer så nære kanten der du skal kjøre? Ikke for å være idiot her nå :) men synes ikke AG:s sjåføren skal henges pga dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...