Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

E34en var jo bak han da han snurra... så spant han bare videre og skøt fart og traff Ole på skrå bakfra, mens Ole var i sakte fart på vei av banen mot depo eller noe. Det var helt og holdent hans feil og at han bare drar uten å i det minste beklage seg skikkelig er moralsk forkastelig. Men at det er en del av gamet er jo sikkert og visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altso, det er altid 2 sider av ei sak men det der såg ut til og vere hass sin feil for å sei det sånn...

Uansett så stille vi sterkt igjen på September treffet da motor og det rundt den ser ut til å funke veldig bra no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da ut som han med E34 har alt skyld.

Jeg passer mere på hva jeg har bak en foran, de foran kan man stort sett komme seg vekk fra. Men en bak er ikke alltid like lett.

Men syns det var mye bedre på dette treffet med skader en før ??

Lykke til med opprettinga :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser da ut som han med E34 har alt skyld.

Jeg passer mere på hva jeg har bak en foran, de foran kan man stort sett komme seg vekk fra. Men en bak er ikke alltid like lett.

Men syns det var mye bedre på dette treffet med skader en før ??

Lykke til med opprettinga :D

Nei det var ikkje så lett i dette tilfellet da vi trudde bilen var i "safe sone" når vi var utom den kvite stripa i utkjøringa :P

Det virka som att det var mindre skader ja men var også meir svart flagging enn før, iallefall etter det eg fekk med meg :)

Takker for det, går nokk greit dette :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, syns det er greit de er noe strenge. Alm og Aasbø fikk kjøre nekt på søndagen.

De mente Alm skulle få regning osv. Men de er gode til å kjøre "litt" utenfor banen også de. :D

Heilt einig, synst også det er greit att dei store gutta blir pesa litt også, sjåfører har vert irritert på att dei har fått gjere som dei vil tidlegere :)

Dessutan er det nokk av film der mr aasbø gjer for mykje som han vil oppetter folk som har lite og ingen bane erfaring, ser rett og slett ut som att han blir irritert fordi det går for "seint"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye biler som det er på banen både med og uten kontroll er dette dessverre en del av gamet. Sinnsykt kjipt når det skjer såklart. Men er vel bilen som kjører bak som skal være på vakt om bilen foran snurrer? Og ikke khlre forbi noen som snurrer eller drifter. Om han var på vei av banen burde vel farten vært såpass lav at du klarer å stoppe om noen snurrer så nære kanten der du skal kjøre? Ikke for å være idiot her nå :) men synes ikke AG:s sjåføren skal henges pga dette.

Dritt skjer, men han kunne jo gått av gassen når han er i sida på en annen bil. Og burde ikke bare "stikke av" etterpå.. S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, latterlig forklaring fra han da "Vi snurrar och blir påkörda av en tok som inte höll avstånd bakom". Ganske tydelig at det ikke er E34en som har blitt påkjørt. Men er jo ikke noe å gjøre med det nå uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg ser sjølv kva han skrive og har nettop avslutta diskusjonen fra mi side iallfall...

Har fått tak i nytt panser, styrestag ligge å venta på meg så detta blir god skit og har god klaring til og bli klar til September :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han meiner d er din feil?:-P

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Han meiner EG kjørte i HAN bakifra når han snurra :P

Sjå på bildet eg la ut på forrige side å les utifra det, ser det ut som att det er eg som kjem bakifra? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...