Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Snurret han opprinnelig bak eller foran deg?

Her er eksakt sånn som det skjedde:

Eg blei svartflagga, når eg kom inn i breisladdsvingen var det INGEN bilar forann meg, sjølvsagt passerte det eit par når eg var på vei ut i ca 80km/t. Eg var også uttafor den kvite linja, plutsleg kjem det ein E34 snurrande opp på sida av bilen min, det første eg ser er ræva på bilen hass. Han holde fortsatt gassen i BÅNN på minimum 3 gir...

Han tar ein piruett til, bilen får litt feste, i det neste øyeblikk står han med fronten inn i framhjulet mitt å spinne...

EDIT; Det var totalt umulig for meg å komme meg unda situasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med figuren da, vel

Har gjort det, eg posta jo bilde på veggen til sida hass. Da fekk eg PM om eg ikkje kunne skrive kva som stod der på engelsk for han forstod ikkje norsk, oversatte skitet og da fekk eg ikkje svar.

Eg drite egentlig i det, blei berre litt irritert når han prøvde å legge skylda på meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått god hjelp av sønnen til hovud sponsor idag, 11 år gammal å skrur styrestag, retta, sparkla og lakka skjermen min kjapt :P

Klistra den på nytt gjorde han også :P

px5naij8arm0fumemw5z.jpg

2pgafag7lss82d62h2rd.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått god hjelp av sønnen til hovud sponsor idag, 11 år gammal å skrur styrestag, retta, sparkla og lakka skjermen min kjapt :P

Klistra den på nytt gjorde han også :P

Skal tro om han kommer til å kjøre noe særlig bil når han blir 18år? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som kjørte i deg kan umulig ha deltatt på førermøte.. Alle som snurrer med gassen i bånn får svartflagg med engang, det er kanskje en grunn for gatebil ikke vil ha det slik? Hehe..

Og at de "store" blir svartflagga, det blir de! Han fra abudabu fikk gjennom gå når han ikke hørte på svartflagget for og si det sånn, og mad mike fikk klaska gulflagget i panseret mens han kjørte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått god hjelp av sønnen til hovud sponsor idag, 11 år gammal å skrur styrestag, retta, sparkla og lakka skjermen min kjapt :P

Klistra den på nytt gjorde han også :P

Skal tro om han kommer til å kjøre noe særlig bil når han blir 18år? :lol:

Hehe, han er vel allerede igang med banebil bygg av ein E30 320 4 dørs :P Dvs att da er vel han klar til drifting om ikkje mange åra :P

Om det er interesse for det kan eg lage ein tråd for han :P

Han som kjørte i deg kan umulig ha deltatt på førermøte.. Alle som snurrer med gassen i bånn får svartflagg med engang, det er kanskje en grunn for gatebil ikke vil ha det slik? Hehe..

Og at de "store" blir svartflagga, det blir de! Han fra abudabu fikk gjennom gå når han ikke hørte på svartflagget for og si det sånn, og mad mike fikk klaska gulflagget i panseret mens han kjørte. :)

Ja eg sjølv er slutta med flooring av gasspedalen når eg snurre, iallfall til ein viss grad :P

Det er godt å høyre du! Godt att dei tar tak i store gutta men får dei kjørenekt når dei har fått 3 svarte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått god hjelp av sønnen til hovud sponsor idag, 11 år gammal å skrur styrestag, retta, sparkla og lakka skjermen min kjapt :P

Klistra den på nytt gjorde han også :P

Skal tro om han kommer til å kjøre noe særlig bil når han blir 18år? :lol:

Hehe, han er vel allerede igang med banebil bygg av ein E30 320 4 dørs :P Dvs att da er vel han klar til drifting om ikkje mange åra :P

Om det er interesse for det kan eg lage ein tråd for han :P

Han som kjørte i deg kan umulig ha deltatt på førermøte.. Alle som snurrer med gassen i bånn får svartflagg med engang, det er kanskje en grunn for gatebil ikke vil ha det slik? Hehe..

Og at de "store" blir svartflagga, det blir de! Han fra abudabu fikk gjennom gå når han ikke hørte på svartflagget for og si det sånn, og mad mike fikk klaska gulflagget i panseret mens han kjørte. :)

Ja eg sjølv er slutta med flooring av gasspedalen når eg snurre, iallfall til ein viss grad :P

Det er godt å høyre du! Godt att dei tar tak i store gutta men får dei kjørenekt når dei har fått 3 svarte?

Lag tråd!!!:-)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...