|Ole| Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Vist det blir nokk interesse for det så laga eg ein liten prosjekt tråd for han. Han skal i lakkboksen til Aven Auto om ikkje lenge, lakke nye panseret mitt
tommyheimberg Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Han på elve som har retts og lakka skjermen?? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2
joachim sørlie Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Vet hvertfall at Kenneth groth fikk det, og abudabi duden, alm og noen fler Er bare og drite i og sladde i gul sone, er ikle værre. Gjør man det får man svart flagg med engang.. Er liksom en grunn for det er lyser gult der
|Ole| Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Skrevet Juli 31, 2013 Han på elve som har retts og lakka skjermen??Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Stemmer, no fekk han beskjed av meg å ikkje ta den skjermen nøye for den er full i rust så den har ein del småbulkar men han fjerne det verste med litt banking og sparkel. Neste blir panseret, det er eg spent på Vet hvertfall at Kenneth groth fikk det, og abudabi duden, alm og noen fler Er bare og drite i og sladde i gul sone, er ikle værre. Gjør man det får man svart flagg med engang.. Er liksom en grunn for det er lyser gult der Nemlig, eg har sett det utallige ganger att dei gutta der sladde igjennom gul sone på film Og forbi meg i gul sone.
tommyheimberg Skrevet Juli 31, 2013 Skrevet Juli 31, 2013 Jøss utrulig flink da!! Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2
ZhilleN Skrevet August 1, 2013 Skrevet August 1, 2013 Imponert over gutten på 11, er så godt og se noen begynner så tidlig, er de som blir dyktige i faget sitt! Stå på
|Ole| Skrevet August 2, 2013 Forfatter Skrevet August 2, 2013 Jøss utrulig flink da!!Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Imponert over gutten på 11, er så godt og se noen begynner så tidlig, er de som blir dyktige i faget sitt! Stå på Ja han er allerede heilt rå, han kappa, sveisa, pussa, sparkla, kobla osv osv. I tilegg til det har han lært å kjøre bil, moped, 400cc 4 hjuling, gravemaskin, hjullaster osv... Den gutten der er det iallfall eit håp for! Han sladda med 4 hjuling så man skulle tru han aldri hadde gjort noko anna
ehrnst Skrevet August 5, 2013 Skrevet August 5, 2013 Fått med dere en dame for litt ekstra harryfisering ser jeg;)
|Ole| Skrevet August 5, 2013 Forfatter Skrevet August 5, 2013 Fått med dere en dame for litt ekstra harryfisering ser jeg;) Skal man i Gatebil så må man ha med babe eller så er man ikkje kul nokk
|Ole| Skrevet August 10, 2013 Forfatter Skrevet August 10, 2013 kult, men ho kunne jo tatt litt sol Er eg treig no eller? Den tok ikkje eg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå