Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vist det blir nokk interesse for det så laga eg ein liten prosjekt tråd for han.

Han skal i lakkboksen til Aven Auto om ikkje lenge, lakke nye panseret mitt :applause:

Skrevet

Vet hvertfall at Kenneth groth fikk det, og abudabi duden, alm og noen fler :)

Er bare og drite i og sladde i gul sone, er ikle værre. Gjør man det får man svart flagg med engang.. Er liksom en grunn for det er lyser gult der ;)

Skrevet
Han på elve som har retts og lakka skjermen??

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Stemmer, no fekk han beskjed av meg å ikkje ta den skjermen nøye for den er full i rust så den har ein del småbulkar men han fjerne det verste med litt banking og sparkel.

Neste blir panseret, det er eg spent på :D

Vet hvertfall at Kenneth groth fikk det, og abudabi duden, alm og noen fler :)

Er bare og drite i og sladde i gul sone, er ikle værre. Gjør man det får man svart flagg med engang.. Er liksom en grunn for det er lyser gult der ;)

Nemlig, eg har sett det utallige ganger att dei gutta der sladde igjennom gul sone på film :P Og forbi meg i gul sone.

Skrevet

Imponert over gutten på 11, er så godt og se noen begynner så tidlig, er de som blir dyktige i faget sitt! Stå på :)

Skrevet
Jøss utrulig flink da!!:-)

Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2

Imponert over gutten på 11, er så godt og se noen begynner så tidlig, er de som blir dyktige i faget sitt! Stå på :)

Ja han er allerede heilt rå, han kappa, sveisa, pussa, sparkla, kobla osv osv.

I tilegg til det har han lært å kjøre bil, moped, 400cc 4 hjuling, gravemaskin, hjullaster osv...

Den gutten der er det iallfall eit håp for! Han sladda med 4 hjuling så man skulle tru han aldri hadde gjort noko anna :P

Skrevet
Fått med dere en dame for litt ekstra harryfisering ser jeg;)

Skal man i Gatebil så må man ha med babe eller så er man ikkje kul nokk :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...