e30 tic Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Her må dere forklare dere. Har selv e36 tannstang, og måtte dreie stoppere så det ikke skulle ta i innerskjermene. Men at en skive på 4mm mellom tannstang og indre styrestag utgjør noe underverk klarer ikke jeg å forstå? Så fort du Har justert spissing Er jo de 4 mm borte?
|Ole| Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Her må dere forklare dere. Har selv e36 tannstang, og måtte dreie stoppere så det ikke skulle ta i innerskjermene. Men at en skive på 4mm mellom tannstang og indre styrestag utgjør noe underverk klarer ikke jeg å forstå? Så fort du Har justert spissing Er jo de 4 mm borte? Ok, mulig eg surra men ser da ut til att det er meir sving. Har til og med målt opp mot E30 med original sving EDIT: Er ikkje nokke diskusjonstråd, du får spørr i teknisk eller lignande
SpiderPig Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 blir ikke det å legge på en slik shims bare som å justere ut styreledd?
e30 tic Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Det va ikke negativt ment...vis det er et problem kan innleggene eg slette innleggene mine. E36 stang gir bedre sving enn std e30, det er jo greit. Eg bare lurte på hva og hvor denne skiva gjore. Behøver ikke spør om noe jeg for min del på teknisk.
|Ole| Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Det va ikke negativt ment...vis det er et problem kan innleggene eg slette innleggene mine.E36 stang gir bedre sving enn std e30, det er jo greit. Eg bare lurte på hva og hvor denne skiva gjore. Behøver ikke spør om noe jeg for min del på teknisk. Går heilt fint, vil berre ikkje att det skal bli like mykje prat som forrige tråden Hmm, som sakt litt usikker men eg måtte ikkje space før eg heive på den skiva
e30 tic Skrevet Februar 26, 2012 Skrevet Februar 26, 2012 Ja den er jeg med på, men om du ikke har justert spissing etterpå så "ploger" frem jula dine er jeg redd. Men ska gi meg med Ot Nå
|Ole| Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Skrevet Februar 26, 2012 Vurdere å kjøpe meg nye ventil fjærer og retainere, nokken som har erfaring med desse? Dei doble fjærene? Svin billig, rundt 2000NOK med frakt... http://shop.klracing.se/sv/artiklar/mot ... index.html
|Ole| Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Hei folkens, Thundercunt har no shoppa ein bil sånn att den ser ut sånn ca sånn som eg vil ha den til våren, manko på "M3 vinga" da, den fekk han ikkje til Kva synst dokke?!
ZhilleN Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 å greit ut det, men dekalen burde ha sitti på bakskjermen, skrått andre veien
E30_Dale Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Syns ikke de felgene var de råeste til E30 men. Smaken er som baken:-)
|Ole| Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Syns ikke de felgene var de råeste til E30 men. Smaken er som baken:-) Det er heilt rett, ser litt bedre ut i virkelegheten da Også er det ikkje så mange andre som kjøyre desse, i tilegg har eg 6 stk av dei så passer meg utmerket Fleire:
///Magnusrc Skrevet Februar 29, 2012 Skrevet Februar 29, 2012 Jeg syns det ser bra ut Men klarer ikke heelt å bestemme meg for hvem som er best. bilde 1 eller 3.. Edit; skrivefeil..
|Ole| Skrevet Februar 29, 2012 Forfatter Skrevet Februar 29, 2012 Jeg syns det ser bra ut Men klarer ikke heelt å bestemme meg for hvem som er best. bilde 1 eller 3..Edit; skrivefeil.. Kjekt å høyre Som Mr Grøneng her så likar eg best nr 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå