|Ole| Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Håpar på att an snike seg over 500whp ja, eg har lært att man skal ikkje ha for store forhåpningar iallfall
Kristian H. Foss Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 Lykke til! Husk at disse tallene ikke betyr alt nå Ole Morten, det er hvordan man håndterer bilen som betyr noe. Og ikke minst hvor mye du kan spinne.
|Ole| Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Lykke til! Husk at disse tallene ikke betyr alt nå Ole Morten, det er hvordan man håndterer bilen som betyr noe. Og ikke minst hvor mye du kan spinne. Fokus no er funk! Det kan eg love deg men eg må sei att eg blir litt skuffa om an ikkje snike seg over 500whp no Når det gjelder håndtering av bil har eg MYKJE å lære og når det ikkje har blitt så mykje kjøring i år så blir det iallfall ikkje bedre, satse på att eg får kjørt litt snart
Pedi Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Jeg tror nok du får noen flotte tall jeg... Kjøreerfaringen kommer etterhvert som du teller runder, så det går seg nok til
Kristian H. Foss Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Håper det klaffer ja! Hadde vært morro å sett kjøring i september!
|Ole| Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 Eg er 99% sikker på att motor er i fin form etter mapping imorra, så får vi sjå da om det blir Sept treff på meg!
|Ole| Skrevet August 27, 2013 Forfatter Skrevet August 27, 2013 Vi landa til slutt på 687wnm og 505whp på 1,75 bar med safe tenning Som sagt så var an over 700wnm på eine pullet men da peaka an litt på trykket. Rfs seie att motor og turbo vil meir Måtte gje oss pga olje lekkasje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå