Gå til innhold

Team Aven Auto E30 S38 | Motor komt i bilen :)


|Ole|
 Share

Anbefalte innlegg

Nei men googla det, bc racing selger disse og kan garantert få tak i slike i 17"

Jeg hadde de i 5x114, 3 men er 10 bolthull og avstanden fra de andre hullene var lik avstand som 5x120 har

Skal ikke si sikkert men tror de passer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei men googla det, bc racing selger disse og kan garantert få tak i slike i 17"

Jeg hadde de i 5x114, 3 men er 10 bolthull og avstanden fra de andre hullene var lik avstand som 5x120 har

Skal ikke si sikkert men tror de passer :)

Stakk innom på nettsida å såg, fekk lyst på desse eg:

45928_XXR_522_9x17_et25_chrome_black_1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

No er problemet tilbake, motor går magert IGJEN.

Har skifta pumper, filter, btr, dyser, pluggar, sjekka trigger, plugg/coil kablar.

Ingen feilkodar i Autronicen, gått over alle jordingar og pluss kablar.

Motoren er tett som ei potte så er heller ingen falskluft, alle sensorar funkar.

Begynne og bli rimeleg lei no, kan heller ikkje selge sånn som det er no da eg ikkje selge noko som ikkje funkar som det skal...

Nokon som har tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir dem tette? Eller hva er det som skjer?

Altso, eg er litt usikker på kva som har skjedd egentlig for triggeren var bittelitt laus også så den har nokk vibrert litt.

Tighta den før eg satte på mine dyser, ingen forskjell...

Blåste igjennom dysene mine med trykkluft, satte dei og det var funk med eingang.

Så eg er faktisk litt usikker på om det var dysene eller trigger?

Spm er jo korleis det blir om man sette dyser med samme størrelse men det er eit annet merke? Kan pulsen evt åpninga vere så forskjellig att det ikkje vil funke uansett?

Om det er dysene mine som kødda seg så er eg faktisk usikker på kva som skjer for systemet mitt er gullreint, tanken er blank og fin, ingen partiklar og filteret mitt viser ingen teikn til skit i systemet.

Så spm er jo om det er dysene som er feilen, kan det vere fordi dei har vert såpass tette over lengre tid att dei etter ei stund setter seg av ein eller anna grunn?

tøff bil :) de konkavhjula hadde vært rått!! Kjører du med m51b25 veiv eller m21b24 veiv?

Takk for det :)

Er nokk m21b24 veiva ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...