m0lliz Skrevet Januar 16, 2012 Forfatter Skrevet Januar 16, 2012 hm, har ikke råd nå vertfall, kræsja bilen i dag..finere med lakkert bakluke, evt la en stripe oppa flippen med carbon, har sett andre gjort det, så stilig ut hvor mye hadde du tenkt deg for fangerne da? skjønner, aldri morro det der med kræsjinga... er usikker, bud ?
m0lliz Skrevet Januar 18, 2012 Forfatter Skrevet Januar 18, 2012 viewtopic.php?f=11&t=214640 Da er bruksbilprosjektet ferdig! Nå er det bare maling av gulvet i garasjen som står igjen før e46'n flytter inn:)
Tiseth! Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 hm, har ikke råd nå vertfall, kræsja bilen i dag..finere med lakkert bakluke, evt la en stripe oppa flippen med carbon, har sett andre gjort det, så stilig ut hvor mye hadde du tenkt deg for fangerne da? skjønner, aldri morro det der med kræsjinga... er usikker, bud ? hehe, bilen ble kondem. så kjøper sikkert e36 ellernoe da
Mexos Skrevet Januar 19, 2012 Skrevet Januar 19, 2012 Jeg liker faktisk utseendet til bilen ganske godt som det er
m0lliz Skrevet Januar 20, 2012 Forfatter Skrevet Januar 20, 2012 Jeg liker faktisk utseendet til bilen ganske godt som det er Så du mener jeg kun skal hive i den m3 motor ?
Tiseth! Skrevet Januar 21, 2012 Skrevet Januar 21, 2012 Jeg liker faktisk utseendet til bilen ganske godt som det er Så du mener jeg kun skal hive i den m3 motor ? hadde vært gromt det, litt sleeper, hehe
m0lliz Skrevet Januar 26, 2012 Forfatter Skrevet Januar 26, 2012 Jeg liker faktisk utseendet til bilen ganske godt som det er Så du mener jeg kun skal hive i den m3 motor ? hadde vært gromt det, litt sleeper, hehe Hehe. sant! men den skal bare bli et smykke. når denne blir ferdig en gang så er det e36 sleeper bygg som skal prioriteres
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå