Madde Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 merker at motoren min har en litt annerledes lyd og vibrerer bittelitt ekstra når jeg starter den kald. er dette normalt? når den blir litt varmere så blir den jo veldig stillegående i forhold. sikkert et helt dust spørsmål men lurer
Azeton Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Hvilken motor har du? Hvor kald er starten? Hvor lenge varer denne motorlyden?
Madde Skrevet Januar 3, 2012 Forfatter Skrevet Januar 3, 2012 bilen er en bmw 316i fra 2002 lyden varer til den blir litt varmere (ikke så lenge). og har lyden ved start når det er ca 2 grader og mindre vel.. det er mer eller mindre kun litt grovere lyd og høyrere turtall på tomgang.. det er vel normalt at den ligger litt høyrere i turtall, men er det like normalt at den virker litt grovere i lyden før den blir varm?
Azeton Skrevet Januar 3, 2012 Skrevet Januar 3, 2012 Det er helt normalt, men nå vet ikke jeg hva du kaller unormal tomgang. På min bil en 93model 520 så har jeg kun litt høytturtall ved oppstart så går det ned med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå