|Anders| Skrevet Januar 3, 2012 Share Skrevet Januar 3, 2012 Var i Oslo hos Konghelle å henta meg ny bil i oktober : ) Bilen er er 2007mod. BMW 320CD M-Sport Den ruller rundt på 20" felger fra American Racing som jeg syns passer bilen utmerket sammen med H&R senk av uvisst høyde, muligheter for at det er 40-40mm ellernoe. Dekk dim er: 245/30-20 foran og 285/25-20 bak : ) 9,5" foran og 10,5 eller 11" bak. Noe som igrunn er en ganske heftig dimensjon på en sånn bil, men syns faktisk e92 passer bra med 20" og såpass med bredde på felger og dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Nydelig bil! Grattis. Og velkommen til forumet. Kommer til å trives her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Takk for det : ) Håper da jeg kommer til å trives her, med masse BMW folk : ) Vurderer faktisk å gå til innkjøp av KW var. 2 coilovers så den blir ENDA lavere, ny m-sport fanger og nye carbon nyrer, samt mulig sote de fremre rutene: ) OG mulig BBS Lm kopi fra GS i 20" istede for de som sitter der på sommern nå. Chip blir det til våren også. Går egentlig mer enn bra nok orgianlt med sine 177hk og 350nm, men mye vil ha mer, er det ikke det dem sier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Februar 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2012 Funderer på om det blir bestillt: - KW var. 2 coilovers - Lakkere opp igjen 20" American Racing felgene - Hartge " strakrør " istedet for bakpotte. evt fullt custom anlegg i rustfritt fra turbo og bak - LaminX svart sotfilm på hovedlykter og spredere - Chip, mulig fra DTE Systems ( 211 hk og 410NM ) Orginalt 177hk og 350NM - Ny M-sport frontfanger - Nye carbon nyrer, blir bestilt ett sett sort matt og ett carbon - H11 Xenon i spredere - Time til soting av fremre ruter på bilen - Full vår/sommer shine med polering og voks Dette er det jeg kommer på nå : ) Håper det kan bli bra utifra bildene jeg har sett for meg i hodet - Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 27, 2012 Share Skrevet Februar 27, 2012 Nydelig bil! Grattis.Og velkommen til forumet. Kommer til å trives her +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2012 Lurer som sagt før i tråden på å betille KW var. 2 nå snarest mulig: ) Men da lurte jeg på om noen kunne svare meg på omJeg trenger noe annet stasj enn kunn coilovers sett for å få det på bilen.. bilen er forøverig en orginal M-sport.. men H&R senk. Takker for svar : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2012 Da er KW Inox Line Var. 2 bestillt og på vei fra Tyskland. Blir montert så fort jeg har fått det : ) Bilder kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Da har jeg vært uheldig og vært borti autovern med go' bilen : ( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Auda.. Men kan se ut som du slipper vekk med litt korringering på bakskjermen, så slipper du å lakke opp hele den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 Forferdelig kjipt er det.. Ang. bakskjermen så er det helt inntil stålet.. er værre enn bildene viser.. er litt sollys som gjør at det ikke ser såå ille ut.. Blir nok antageligvis å ta det på kasko, sånn at de lakkerer oppigjen hele siden, bytte frontfanger og tar ripa på taket i samme slengen : ) heldigvis så går det ann å gjøre noe med skadene ; ) har også tatt to av de 20" American Racing felgene som står på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Da er bimmern hjemme igjen etter å ha vært på oppretting og lakkering Har også handla ett sett nye felger, valget falt på GS sine HyperTrack i 20" med sorte BBS senterkopper Dekk dim: - Foran: 245/30-20 - Bak: 285/25-20 Ble falken dekk på disse også : ) Litt bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Anders| Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 Det ble litt kluss her nå, men her kommer bildene: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Oi.. Minnet litt om min denne bare noen mindre detaljer som er forskjellig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiJack Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Pen bil Misunner deg de felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå