HypeTraxX Skrevet Januar 19, 2012 Share Skrevet Januar 19, 2012 Da er det mest sannsynlig at det blir kjøring på meg! Wee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Det virka som endel av folka på Vålerbanen stakk de 4 kilometerne opp til oss på Tørråssjøen isbane, for fytti griiiisen så mye folk det kom Telte 93 biler, og en horde med tilskuere... måtte brøye opp ekstra depo.. Det var visstnok mer seilas og ventetid som en langt år på Vålerbanen ble jeg fortalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-Kristiansen Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 jepp, hørte om folk som dro dit opp i stede, da det var håpløst lange køer på vålerbanen.. men, når jeg først hadde betalt 450.- skulle jeg jaggu stå i kø å! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Den Evo`n der var på Våler først ja, men da var det nesten like lang kø der oppe da? Hehe. For jeg telte hvertfall over 70 biler i kø på slutten av dagen i går! Artig at det skjer litt i nærområdet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Januar 22, 2012 Share Skrevet Januar 22, 2012 Bilder fra dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakanishu Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Her er en film fra meg i alle fall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 noen bilder/ film av bråkete blå e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Januar 23, 2012 Share Skrevet Januar 23, 2012 Her er hvertfall en liten filmsnutt! E30`n min vart da jaggu med på førsten med en liten snurr og litt turtallsperre på slutten! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå