Dorris Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 Satt en coscast topp på den, men bytta til ks gitt:) ja, v-max sin det da sikkert:) har nok titta litt på de filmene, å konkludert med at vi skal ha mer effekt enn dem hvertfall:p meen, tiden vil vel vise det:) er ikke akkurat teoretiske hester samsvarer med tallene man har på papiret etter bremsing:p
Dorris Skrevet Januar 8, 2012 Forfatter Skrevet Januar 8, 2012 denne liker jeg! var inne på tanken selv! c20let/xe er råe motorer å trimme på! kompis av meg har henta 600hk av en slik, og 290hk suge motor av en 2 liter! det fungerer!! Siden du er ifra Mo i rana, er det en viss hvit kadett c du sikter til eller?
Iz4k Skrevet Januar 8, 2012 Skrevet Januar 8, 2012 du banner høyt i kirka, men tøft at noen tør det å
Skimmy Skrevet Januar 9, 2012 Skrevet Januar 9, 2012 Dorris, jo er nok det! og en vectra me sugemotor
Dorris Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Da er denne motoren til salgs, vist noen skulle være gira? Selges komplett, med originalt sprut.. HBO 25k..
Dorris Skrevet Januar 23, 2012 Forfatter Skrevet Januar 23, 2012 Bygge ny grommere motor:) Også har vi vel igrunn alt vi trenger for å bygge den nye, så da er det bedre å selge denne komplett, til noen andre som har bruk for den:)
Anders92 Skrevet Januar 24, 2012 Skrevet Januar 24, 2012 Enkelte ganger må det bare bannes litt i kirka! Det er enkelte ganger det er kult, som dette tilfellet!
Dorris Skrevet Januar 29, 2012 Forfatter Skrevet Januar 29, 2012 Ja, var en kombinasjon som funka rimelig bra syms jeg
Dorris Skrevet Mars 15, 2012 Forfatter Skrevet Mars 15, 2012 Jamen da var jaggu bayer`n snøfri blitt også, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å gå på med friskt mot Legger bare ut noen bilder jeg, så får dere se hvordan den ser ut pr. dags dato:) Det vil si IKKE bra Skal for engangs skyld ta mye bilder av hva jeg driver med, å forhåpentligvis få de inn her fortløpende:) Må si det kribler litt i fingra etter å ha vært på prøvetur igjen etter vinteren FAnt fram saga mi i dag:) Grovsparkla en gang:)
Anders92 Skrevet Mars 15, 2012 Skrevet Mars 15, 2012 Liker! Få av Opel merket på toppdekslet snart da
S. Gunstad Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Tidsriktig farge da, er jo snart påske Hold oss oppdatert.
Dorris Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Skrevet Mars 16, 2012 Tenkte jeg skulle slipe det blankt og frese inn BMW istedet;) Ja, den farga blir nok borte nå skal prøve på det ja:)
325ti Skrevet Mars 16, 2012 Skrevet Mars 16, 2012 Hva har dere gjort med gir og drivlinje osv på denne? motorfester osv?
Dorris Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Skrevet Mars 18, 2012 Det er girkasse fra omega b, original 325 mellom aksling og sperrediff fra 325.. Motorfestene kan jeg ta bilde av å få lagt ut:) blei bare laga noe i en fart igrunn, men det ser greit ut, og det funker:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå