Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt en coscast topp på den, men bytta til ks gitt:) ja, v-max sin det da sikkert:) har nok titta litt på de filmene, å konkludert med at vi skal ha mer effekt enn dem hvertfall:p meen, tiden vil vel vise det:) er ikke akkurat teoretiske hester samsvarer med tallene man har på papiret etter bremsing:p

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
denne liker jeg! var inne på tanken selv! c20let/xe er råe motorer å trimme på! kompis av meg har henta 600hk av en slik, og 290hk suge motor av en 2 liter! det fungerer!!

Siden du er ifra Mo i rana, er det en viss hvit kadett c du sikter til eller? ;)

• 2 weeks later...
Skrevet

Bygge ny grommere motor:) Også har vi vel igrunn alt vi trenger for å bygge den nye, så da er det bedre å selge denne komplett, til noen andre som har bruk for den:)

• 1 month later...
Skrevet

Jamen da var jaggu bayer`n snøfri blitt også, så da er det vel ikke annet å gjøre enn å gå på med friskt mot :P

Legger bare ut noen bilder jeg, så får dere se hvordan den ser ut pr. dags dato:) Det vil si IKKE bra :P

Skal for engangs skyld ta mye bilder av hva jeg driver med, å forhåpentligvis få de inn her fortløpende:)

Må si det kribler litt i fingra etter å ha vært på prøvetur igjen etter vinteren :D

1jna1b961kqtdf20a1t8.jpg

zsuum95tkdudrhwvf3w8.jpg

tkx11n7erz9ar2taiuo5.jpg

vu9b5vm1gzhh5x4i8u4b.jpg

lua2rhgk5xmtzttgt9od.jpg

lua2rhgk5xmtzttgt9od.jpg

bd1ja6mmky96ldo8ht0i.jpg

FAnt fram saga mi i dag:)

pj8j29zwxilt80615j2j.jpg

Grovsparkla en gang:)

dev56v9eg3zkwg2nfl17.jpg

Skrevet

Det er girkasse fra omega b, original 325 mellom aksling og sperrediff fra 325..

Motorfestene kan jeg ta bilde av å få lagt ut:) blei bare laga noe i en fart igrunn, men det ser greit ut, og det funker:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...