John Kr Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Hei En BMW skal ikke ha hengerfeste, derfor har BMW konstruert en elektrisk krok som ikke synes når den ikke er i bruk. Har samtidlig kjøpt jeg meg en boggi - henger og da er balansering av hengeren viktig (at den er i vater når den er påkoblet bilen). Det er veldig stygt at den enten går på forakslingen eller bakakslingen. Før jeg kjøpte hengere og F11 så spurte jeg BMW leverandør om høyden på kula på bilen, fikk da opplyst at høyden er/var 50 cm, men når jeg får bilen og måler fysisk høyde så finner jeg ut at den kun er 44-45 cm, dette vises når hengeren er påkoblet. Når jeg vatrer hengeren så måler jeg 50 cm høyde. Hvilken erfaring har dere med dette, eller hvor høy er kulehøyden deres?
hao Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Last opp hengeren din å mål. Da skal du se at det stemmer. Det er bedre at den går litt skeivt når den er tom for så og passe når du har last
awt Skrevet Januar 4, 2012 Skrevet Januar 4, 2012 Jeg har ikke målt, ikke har jeg F11 heller forsåvidt, men jeg har dratt to forskjellige boggi-hengere med min e61, og begge de var i vater. Nå er riktignok hengerfestet mitt vanlig avtagbart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå