Mariuse34 Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Hei, Det "bråker" greit når jeg kjører rundt i oslo sentrum. Regner med at en del foringer kan være slitt og tenkte å bytte. hvor stress er det å bytte foringer selv? har skjønt at casterstagsforinger kan ha skylden, noen som har en god diy? Hvilke andre foringer kan være kjekt å få byttet hvis jeg først setter av en helg til litt arbeid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Klakker det er det som regel kulene som er slitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Kulene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Bærekuler. Jeg har også klakking men det er stabStag foringene. Har nye powerflex liggende dda:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Diy på disse jobbene? Kostnad? De klakker litt når jeg kjører på trikkeskinner og dumper i Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2012 Særlig casterstagforing diy er interessant. Finner ikke at de har vært byttet noengang og bilen har nå ruslet 185' km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Dette er for 528. http://www.bimmerfest.com/forums/showth ... p?t=399580 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 4, 2012 Share Skrevet Januar 4, 2012 Særlig casterstagforing diy er interessant. Finner ikke at de har vært byttet noengang og bilen har nå ruslet 185' km. Det er veldig lett å bytte foring på førersiden. På høyre siden tok lang tid pga aluminium deksel til eksosanlegg, var litt krøllete. Har skiftet hele forstilling ikke lenge siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Særlig casterstagforing diy er interessant. Finner ikke at de har vært byttet noengang og bilen har nå ruslet 185' km. Hjelper ikke og bytte foringer om det klunker. Jeg ville byttet hele staget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 er det noen DIY på dette på norsk? Jeg byttet støtdempere ifjor, så det tror jeg ikke trenger å gjøres på en stund. Men kunne vært interessant å bytte de andre stag og foringene. Skal få bilen opp på en bukk i løpet av morgendagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Mudbug: Må jeg av med støtdempere for å bytte de andre stagene? Beklager teite spørsmål, men liker å være helt forberedt før jeg begynner med sånne ting. Hva slags casterstag/casterstagsforinger bør jeg se etter? Pris? Hvem selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Mudbug: Må jeg av med støtdempere for å bytte de andre stagene? Beklager teite spørsmål, men liker å være helt forberedt før jeg begynner med sånne ting. Hva slags casterstag/casterstagsforinger bør jeg se etter? Pris? Hvem selger? Hei! Nr. 4 står under støtdemper. Prøv å ta av nr. 4 uten å senke ned spindel, ellers må du løse mutteren 4 slik at du senker ned spindel. Du løser også kyllingsbein fra casterstag. Jeg skiftet støtdemper, derfor løser jeg mutteren 4 uansett. Merker med tush på støtdemper slik at du monterer igjen på riktig plass. Jeg ser på TIS at du må senke ned støtdemper unansett for å skifte nr. 4 http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/01/06/24 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mudbug Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Hva slags casterstag/casterstagsforinger bør jeg se etter? Pris? Hvem selger? Jeg kjøpte komplett her .Lemforder er veldig bra. Det var mange på USA forum som anbefalte Lemforder . Hvis du skal ha bilen lenger, kjøper komplett. Sender kun 40 euro (jeg køpte deler 50 kg, kostet 40 Euro for å sende) til norge. De trekker fra 19% VAT. Du betaler 25% i norge + fortoller avgift. http://www.car-parts24.com/BMW/5er-E39/ ... kungsteile Du kan kjøpe jalla greie, men du må bytte kanskje igjen etter ett år . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2012 Takker! Denne du gikk for eller? http://www.car-parts24.com/products/BMW ... 6-Zyl.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teexeln Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Takker! Denne du gikk for eller? http://www.car-parts24.com/products/BMW ... 6-Zyl.html[/quote Hvordan er lemforder med tanke på kvalitet sammenlignet med orginaldeler her i landet? er alle forstillingsdeler med i det settet? å hva betalte du i norske kroner levert her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå