mudbug Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Takker! Denne du gikk for eller? http://www.car-parts24.com/products/BMW ... 6-Zyl.html Er din bil E34??? som signatur??? Linken du sender er noen fra Meyler. Her har du Lemforder for alle http://www.car-parts24.com/products/BMW ... 6-Zyl.html Du kan sende din Chasisnummer til, og det du ønsker å kjøpe, så sender de linken til deg office@car-parts24.eu Jeg kjøpte 2 støtdemper framme hos BMW, kostet det 5400 med 20% rabatt. Jeg kom og hentet de, så at det var fra SACHS. Parts24 selger SACHS støtdemper kun 2600 kr med 25% moms for 2 stks
mudbug Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Hvis du skifter hele forstilling, lønner det seg å skifte den endeledd også. http://www.car-parts24.com/products/BMW ... 6-Zyl.html
Mariuse34 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 Nei, signaturen min sier 523iat e39. Nicket sier e34 etter den jeg hadde for noen år siden Jeg monterte Sachs foran ifjor selv og orginale bakdempere på et verkted i østerrike (vet ikke hvilke fabrikasjon de var). jeg spør teit nå, men hvorfor er Lemförder så mye bedre enn for eks de standard fra Koed? Summerte opp de samme delen der til å komme på rundt 2000 kroner. Mulig jeg spør et åpenbart spørsmål, men jeg har tenkt å beholde bilen til iallefall til sommeren (budsjetterer konservativt og tar høyde for jul 2012) og kjører 20.000 i året. Så greit for min del om det er et kvalitetsargument. men forstillingsdeler har jeg ikke voldtsom peiling på, så det er lov å snakke "dummy" språk til meg uten at jeg tar meg nær av det Takk for svar uansett!
mudbug Skrevet Januar 5, 2012 Skrevet Januar 5, 2012 Nei, signaturen min sier 523iat e39. Nicket sier e34 etter den jeg hadde for noen år siden Jeg monterte Sachs foran ifjor selv og orginale bakdempere på et verkted i østerrike (vet ikke hvilke fabrikasjon de var). jeg spør teit nå, men hvorfor er Lemförder så mye bedre enn for eks de standard fra Koed? Summerte opp de samme delen der til å komme på rundt 2000 kroner. Mulig jeg spør et åpenbart spørsmål, men jeg har tenkt å beholde bilen til iallefall til sommeren (budsjetterer konservativt og tar høyde for jul 2012) og kjører 20.000 i året. Så greit for min del om det er et kvalitetsargument. men forstillingsdeler har jeg ikke voldtsom peiling på, så det er lov å snakke "dummy" språk til meg uten at jeg tar meg nær av det Takk for svar uansett! Hei! Lemförder er teknisk sett OEM. Noe sier at det er Lemforder som leverer deler til BMW. Jeg spurte Parts24 mellom Meyley og Lemforder, sa de at Lemforder var best. Hvis du søker Lemforder vs. BMW OEM, så finner du svar. Du vet ikke hvilken produsent som Koed selger. Det finnes mye billigere forstilling på Ebay. BMW OEM støtdemper er fra SACHS som jeg bestilte på min foran støtdemper. Nå kjøpte jeg Sachs bakstøtdemper fra parts24, mer en halv pris i sammenligner med BMW , men støtdemper er ikke merker BMW.
Mariuse34 Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Skrevet Januar 5, 2012 jeg er ikke forferdelig opptatt om de er merket BMW. men jeg vil jo ha en best mulig bil for billigst mulig pris og har god erfaring med å kjøpe fra tyskland. Jeg skal bytte hjulllager foran nå i løpet av januar og tenkte å kanskje bare ta fatt på forstilling i samme slengen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå