SiohZ Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 hei! noen som kan fortelle meg noe om denne bilen ? http://bil.autodb.no/?_cmd=results&List ... mId1406421 Vurderte sterkt og kjøpe denne, men 155000,- for en orignal m3? med den km standen er jo nesten for godt til og være sant. Det står jo at det er en original m3, men kan jo ha vært ombygget? vell tar i mot all info jeg kan få! håper at noen kan gi meg litt info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Ifølge mekonomen.no er det en orginal M3 importert i 2006. Hvorfor ikke bare ringe selger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Vurderte sterkt og kjøpe denne, men 155000,- for en orignal m3? med den km standen er jo nesten for godt til og være sant. Det står jo at det er en original m3, men kan jo ha vært ombygget? E36 M3 har blitt billig i det siste. Jeg var å titta på en 3.0l i Drammen som dog hadde gått 270k (men i overraskende bra stand) til 110.000,-. Denne var også original. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Er meg som er selger, og bilen ligger for salg her på bimmers og: viewtopic.php?f=39&t=202380 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Her er tråd om bilen: viewtopic.php?f=6&t=175555 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Og viss den som kjøper bilen ikke vil ha de bremsene som er på den, så kan de bytte med mine orginale E36M3 bremser med Performance Friction skiver og Red Stuff klosser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 155 er jo ikke noe røverpris for en 3liter, er vel heller en helt normal pris det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Januar 6, 2012 Share Skrevet Januar 6, 2012 Det vil jeg også mene, men det er vel kanskje trådstarter som skal ha 120 for den hvite ombygde som ikke er godkjent? Isåfall skjønner jeg jo at han syns denne er billig, for den hvite er jo overpriset selv om den ifølge annonsen er gjort syyyykt mye med.. Hehe Jeg hadde forresten sikkert kjøpt denne m3'en hvis jeg hadde solgt min e46 320 først, normalt sett hadde jeg bare kjøpt og solgt min etterpå, men føler markedet er så usikkert at jeg ikke vet om jeg klarer å få penger for 320'n :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 nei jeg reagerte bare litt på at den var såpass billig, viste ikke at di hadde falt så mye i pris, den var jo bare rullet 152000km, litt synd at d ikke var service historikk på den i følge selger Har ringt sendt litt mail med selger fått litt flere bilder meget fin vogn:) ja den hvite var gjort veldig mye med, litt synd at jeg måtte selge denne pga ny jobb og trengte en ordentlig bil til jobben, siden vi bruker privat bil i jobb....planen var jo og få denne godkjent, men måtte bytte motor siden jeg ikke hadde papirer på den.. var veldig kjedelig og ikke få gjort ferdig bilen som var "nesten" ferdig.. men suget etter en ny en blir bare værre for vær dag som går, bare må ha meg en ny en til våren, men tror jeg skal satse på og få en skikkelig eksemplar med lav KM og ordentlig historikk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 men den var jaggu fin den der, fikk lyst og hente den til helga.. hehe "sikle" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 EN ting til hvorfor står det dette hos biltilsynet ? hva betyr B'en I navnet... ? har skjekket andre m3'en der står d kun "M3" Merke og modell: BMW M3B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Januar 9, 2012 Share Skrevet Januar 9, 2012 Kanskje en betegnelse på at den er importert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steine1989 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 MODELLEINFO Merke: BMW Modell: M3 (E36) Typ: M3 3.0 Registreringsår: 1992-1995 Klippet rett frå mekonomen. Bilen er ikkje ombygd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oljebrenner'n Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 EN ting til hvorfor står det dette hos biltilsynet ? hva betyr B'en I navnet... ? har skjekket andre m3'en der står d kun "M3"Merke og modell: BMW M3B Står det samme i min også: M3/B. Mener å ha hørt at det angir bensin....men virker jo litt underlig om det bare står i noen vognkort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 nei jeg reagerte bare litt på at den var såpass billig, viste ikke at di hadde falt så mye i pris, den var jo bare rullet 152000km, litt synd at d ikke var service historikk på den i følge selger Har ringt sendt litt mail med selger fått litt flere bilder meget fin vogn:) ja den hvite var gjort veldig mye med, litt synd at jeg måtte selge denne pga ny jobb og trengte en ordentlig bil til jobben, siden vi bruker privat bil i jobb....planen var jo og få denne godkjent, men måtte bytte motor siden jeg ikke hadde papirer på den.. var veldig kjedelig og ikke få gjort ferdig bilen som var "nesten" ferdig.. men suget etter en ny en blir bare værre for vær dag som går, bare må ha meg en ny en til våren, men tror jeg skal satse på og få en skikkelig eksemplar med lav KM og ordentlig historikk... Er vell Ikke akkurat kjempe ærlig den km stand, 150 på en sa gammel bil er utrolig lavt, hadde den stemt hadde dokumentasjon vært til stede. Rart aldri noen e36 har gått mer enn 150 og 180..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå