Rudiiz Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Tenkte å selge min orginale BMW kassett \ radio spiller som jeg har hatt i bilen min frem til nå, da jeg har satt i CD. Men hva burde jeg ta for den, og er det noen som er interessert ? Har KUN stått i bilen min hele tia og og fremstår som strøken. 2000 ? 2500 ? Vet ikke jeg Her er bilde av den forresten: Om det er for dyrt, så kom gjerne med bud ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudiiz Skrevet Januar 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2012 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 7, 2012 Share Skrevet Januar 7, 2012 Ikke for å være frekk, men du er heldig om du får 200,- for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rudiiz Skrevet Januar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2012 Greit, gi meg 200\250,- og den er din Må bare bli kvitt den jeg Tar opp plass for en student Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå